هم اکنون:

وزیر ورزش و جوانان با استقبال رسمی استاندار وارد خراسان جنوبی شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۶:۴۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۰۶۱۱
وزیر ورزش و جوانان با استقبال رسمی استاندار وارد خراسان جنوبی شد
سومین سفر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در دوران تصدی حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان به منظور افتتاح و بهره برداری 13 چروژه عمرانی امروز انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  سومین سفر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در دوران تصدی حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان به منظور افتتاح و بهره برداری 13 چروژه عمرانی امروز انجام شد.

در این سفر احمدی سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، عباس نظریان مادوانی رئیس مرکز مشارکت‎های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ورزش و نیک بین مشاور وزیر ایشان را همراهی خواهند کرد.

در این سفر  از ۱۳ پروژه ورزشی و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی روز شنبه 28 تیرماه به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند. وی در سفر یک روزه خود به استان خراسان‌جنوبی سالن تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند، سالن ورزشی چند منظوره بانوان و سالن سقف کوتاه نهبندان و استخر سرپوشیده سربیشه را افتتاح می‌کند. سالن‌های ورزشی چند منظوره بانوان سرایان، سالن‌های ورزشی چند منظوره روستای زول قاین و چمن بزرگ زیرکوه، زمین چمن موسویه، زمین چمن سه قلعه سرایان نیز در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین در سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان‌جنوبی زمین چمن‌های مصنوعی روستای بندان نهبندان، روستای رقه بشرویه، نیز افتتاح می‌شود. لازم به ذکر است: ۱۳ پروژه ورزشی خراسان‌جنوبی با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال با زیربنای ۲۳ هزار و ۸۳۴ مترمربع احداث شده است که جمعیت ۳۰۳ هزار ۲۰۰ نفر از شهروندان استان از امکانات و خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

 

نظر شما