در راستای تقویت ارتباط موثر با تشکل های مردم نهاد جوانان، صورت گرفت:

برگزاری سلسله نشست های آنلاین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان با دبیران تشکل های مردم نهاد

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۰۶۲۶
برگزاری سلسله نشست های آنلاین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان با دبیران تشکل های مردم نهاد
در راستای تقویت ارتباط موثر و سازمانی، سلسله نشست ها و گفتگوهای آنلاین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان با دبیران سمن های جوانان استان به صورت تصویری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، در راستای تقویت ارتباط موثر با سازمان های مردم نهاد جوانان و نیز کاهش تجمعات حضوری در شرایط شیوع ویروس کرونا، سلسله نشست ها و گفتگوهای آنلاین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان با دبیران سمن های جوانان استان به صورت تصویری برگزار شد.

این نشست های صمیمی با حضور مرادی معاون جوانان و کارکنان حوزه مشارکت های اجتماعی جوانان اداره کل ورزش و جوانان با دبیران سمن های جوانان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده و تاکنون 10 نفر از دبیران سمن های جوانان استان در این نشست ها شرکت کرده اند.

در این گفتگوهای آنلاین، مهمترین طرح ها و برنامه های سمن های جوانان مورد بحث قرار گرفته، ابهامات، پیشنهادات و انتقادات موجود در فعالیت های داوطلبانه سمن های جوانان بررسی شد.

مصطفی مرادی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان، اولویت ها و سیاست های این اداره کل در حوزه تشکل های مردم نهاد را با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا برای دبیران سمن های جوانان تبیین نمود و بر فعالیت مستمر فعالیت های داوطلبانه در این شرایط حساس تاکید کرد.

دبیران سمن های جوانان نیز ضمن استقبال از ایده گفتگوی تصویری با مسئولین در فضای مجازی، ایجاد بسترهای جدید فعالیت های داوطلبانه در فضای مجازی را به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار مهم دانسته و پیگیری مواردی چون شناسه ملی سمن ها، برطرف شدن مشکلات مالیاتی و امکان برگزاری برنامه ها و کارگاه های مربوطه را خواستار شدند.

سلسله نشست های آنلاین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان جهت ارتباط گیری موثر با دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان در هفته های آتی ادامه خواهد داشت و گفتگو با سمن های خارج از مرکز استان در اولویت این برنامه قرار دارد.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

IMG-20200716-WA0007

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز