دومین آزمایشگاه تشخیص کرونا در استان بوشهر افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۰۸۲۵
دومین آزمایشگاه تشخیص کرونا در استان بوشهر افتتاح شد
دومین آزمایشگاه تشخیص ملکولی ویروس کرونا به نام شهید دکتر "غلامرضا فخری" از شهدی مدافع سلامت روز شنبه در آیینی ویدئو کنفرانسی با دستور استاندار بوشهر در بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ این مرکز با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که ۲ میلیارد تومان از این میزان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هم توسط یک خیر دشتستانی تامین شد.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان استان بوشهر بویژه شهرستان دشتستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت این استان شهیدان فخری و خلیلی افزود: از اهتمام ویژه وزیر بهداشت و معاون بهداشتی بهداشت این وزارتخانه در توجه به مسائل درمانی استان و کمک به راه‌اندازی این مرکز تشخیصی قدردانی می‌شود.

عبدالکریم گراوند افزود: انتظار داریم در کنار این آزمایشگاه کرونا، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

گراوند ادامه داد: باید برای مقابله با کرونا اصل را بر پیشگیری بگذاریم تا شاهد کنترل این بیماری باشیم.

او همچنین از خیر دشتستانی که برای راه‌اندازی این مرکز آزمایشگاهی به بخش درمان استان کمک کرده‌است، قدردانی کرد.

غلامرضا فخری متخصص بیهوشی پزشک اهل شهرستان دشتستان استان بوشهر از اعضای کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری و بخش اورژانس بیماران کرونایی بیمارستان‎‌های تهران بود که به علت ابتلا به ویروس بیماری کرونا به شهادت رسید و نامش به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان بوشهر در راه خدمت ثبت شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز