نصب ۱۰ نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه کرمانشاه

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۰۸۳۱
نصب ۱۰ نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه کرمانشاه
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت : به منظور بهره‌وری از موقوفات و فضای بقاع متبرکه، نصب ۱۰ نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه استان برنامه‌ریزی شده که از این تعداد تاکنون هشت مورد آن راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه با اشاره به اتمام نصب استراکچر و پنل‌های انرژی خورشیدی در سایت بقعه متبرکه احمد ابن اسحاق شهرستان سرپل ذهاب، گفت : این هشتمین نیروگاه خورشیدی راه اندازی شده در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه است.

او گفت : از مجموع ۱۰ سایت انرژی خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در سطح استان، تاکنون کار‌های مرتبط با حفر چاه ارت و استراکچر، پنل‌ها و تابلو‌های برق AC و DC و اینورتر‌های هشت سایت مجتمع آل آقای شهرستان کرمانشاه و امامزاده باقر (ع) بیستون، امامزاده حسن (ع) اسلام آبادغرب، بقعه سید صالح وزمله، احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب، بقعه ویس القرن، امامزاده محمود آگاه و امامزاده احمد (ع) شهرستان سنقروکلیایی انجام شده است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه ادامه داد: دو مکان دیگر یعنی امامزاده قاسم پاامام کرمانشاه و ساختمان اداره کل اوقاف نیز طی روز‌های آتی مجهز به این فناوری خواهند شد.

صالحی گفت: از همین هفته تولید برق در نیروگاه‌های خورشیدی مستقر در بقاع متبرکه استان کرمانشاه آغاز خواهد شد.

او راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی را یکی از راه‌های درآمد پایدار برای بقاع متبرکه و موقوفات و همچنین گسترش فعالیت‌های عمرانی عنوان کرد و افزود: با راه اندازی نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه استان شاهد تولید برق از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر خواهیم بود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز