با حضور مقام عالی وزارت ورزش در نهبندان خبرداد:

افتتاح و بهره برداری از ۲۴ پروژه ورزشی خراسان جنوبی تا پایان سال

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۰:۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۱۱۴۷
حسن عزیزی گفت: 3هزار 500 متر مربع به فضای ورزشی شهرستان نهبندان افزوده شد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، در آئین افتتاح پروژه های ورزشی شهرستان نهبندان و در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان خراسان جنوبی،حسن عزیزی ضمن تشکر از توجه وزیر ورزش و جوانان به استان و همچنین حمایت ها و رهنموردهای استاندار مردمی، ورزش دوست، جوان باور و جوان یاور خراسان جنوبی گفت: در شهرستان نهبندان امروز بیشترین تعداد پروژه های ورزشی استان را داشتیم که دو سالن ورزشی سقف کوتاه و سالن چند منظوره بانوان و همچنین افتتاح نمادین زمین چمن مصنوعی نهبندان از جمله این پروژ ه هاست.

عزیزی گفت: 3هزار 500متر مربع به فضای ورزشی این شهرستان افزوده شد که این 3 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار است.

وی ضمن بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بایستی 37 پروژه ورزشی را دراقصی نقاط شهری و روستایی استان به بهره برداری برسانیم گفت: از این تعداد 13 پروژه افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید و امید است به فضل الهی تا پایان سال 24 پروژه دیگر نیز محقق گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان گفت: در حوزه شهرستان نهبندان این وعده را خواهیم داد که 2 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در دو روستای این شهرستان در هفته دولت به مرحله افتتاح و بهره برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز