آمار جانباختگان کووید ۱۹ کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۱۱۶۶
آمار جانباختگان کووید ۱۹ کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 39 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه یک مورد فوتی 70 ساله گزارش شد، این جان باخته دارای بیماری زمینه ای قلبی و عروقی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه گفت: در بیست و هشتمین روز از تیرماه، 200 بیمار در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان اند که از این تعداد 82 نفر مبتلای قطعی هستند.

وی با اشاره به اینکه 10 بیمار کرونایی نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان بستری می باشند، عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1918 مورد گزارش شده است.

دکتر یزدان‌پناه اظهار داشت: امروز نیز جواب 231 نمونه را از آزمایشگاه تشخیصی مولکولی یاسوج دریافت نمودیم که بیشترین درصد موارد مثبت در شهرستانهای بویراحمد( ٢٥ درصد)، کهگیلویه ( ٢١ درصد)،گچساران( ١٧ درصد) و بهمئی( ١١درصد)
و بقیه موارد مثبت در شهرستان‌های چرام، دنا، باشت و لنده می باشند.بیشترین موارد مثبت از شروع کرونا مربوط به امروز می باشد .

وی عنوان کرد: این تعداد افزایش بیمار در شهرستان های استان خطرآفرین بوده و هشدار دهنده است، مردم چنانچه فاصله گذاری اجتماعی و نکات مهم بهداشتی ازجمله ماسک را رعایت نکرده و به حفظ سلامت خود اهمیت ندهند، کهگیلویه و بویراحمد مانند سایر استان‌های کشور وارد پیک بیماری خواهد شد و عواقب سنگینی در پی خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: استان ما هنوز به پیک نرسیده و اگر رعایت پروتکل های بهداشتی در زندگی مردم مورد توجه قرار نگیرد دچار پیک‌های خطرناک خواهیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز