برترین های مسابقات قرآن سازمان اوقاف در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۱۲۵۷
برترین های مسابقات قرآن سازمان اوقاف در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برترین های مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف در این استان مشخص و معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور اظهار داشت: این مسابقات در ۲ بخش مردان و زنان و رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل، ۲۰ جزء، ۱۰ جزء، اذان و دعاخوانی برگزار شد. 

وی افزود: در رشته قرائت مردان سید افشین پیرایش از شهرستان بهمئی، سید امید رضوی از شهرستان گچساران و علیرضا مسیح ‌پور از شهرستان بویراحمد برتر شدند. 

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رشته ترتیل مجتبی خادمی از شهرستان گچساران، حسین پورحسینی از شهرستان چرام و مهدی شعبانی از شهرستان گچساران برگزیده شدند. 

حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: در رشته حفظ ۱۰ جزء هوشنگ رازی ‌پور از شهرستان کهگیلویه و روح ‌الله حبیبی ‌پور از شهرستان گچساران برتر شدند. 

وی ابراز داشت: در رشته حفظ کل حسین دست یافته از شهرستان گچساران برگزیده شد. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رشته اذان روح ‌الله کمالی از شهرستان گچساران، سید افشین پیرایش از شهرستان بهمئی و مجتبی خادمی از شهرستان گچساران برتر شدند. 

حجت الاسلام جنتی پور اظهار داشت: در رشته دعاخوانی محمود اسماعیلی از شهرستان لنده، رضا خادمی از شهرستان گچساران و مصیب کریمی ‌زاده از شهرستان لنده برگزیده شدند. 

وی افزود: در رشته قرائت بخش زنان سحر تجاره از شهرستان کهگیلویه، سکینه سجودیان از شهرستان گچساران و محدثه عباسی از شهرستان گچساران برتر شدند. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رشته حفظ کل فاطمه محمودی، سیده شهلا حسینی و گل‌آفرین حیدری هر سه از شهرستان بویراحمد برگزیده شدند. 

حجت الاسلام جنتی ‌پور عنوان کرد: در رشته حفظ ۲۰ جزء زینب امیله از شهرستان گچساران، کلثوم رضایی از شهرستان بویراحمد و سیده راضیه ناصری از شهرستان بویراحمد برتر شدند. 

وی ابراز داشت: در رشته حفظ ۱۰ جزء سیده پریسا دیورخش از شهرستان بویراحمد و اکرم خادمی از شهرستان گچساران برگزیده شدند. 

 حجت الاسلام جنتی پور گفت: در رشته دعاخوانی فاطمه الهی از شهرستان چرام، سکینه سجودیان از شهرستان گچساران و نسترن یزدان‌ شفا از شهرستان بهمئی برتر شدند.

 

نظر شما