استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد:

یادمان شهدای گمنام یاسوج توسعه می یابد/ تهیه طرح جامع یادمان شهدای گمنام به سرعت آماده شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۱۴۰۹
یادمان شهدای گمنام یاسوج توسعه می یابد/ تهیه طرح جامع یادمان شهدای گمنام به سرعت آماده شود
استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد به همراه فرمانده سپاه فتح استان و جمعی از مدیران استانی در بازدید از تپه نورالشهدا یاسوج از توسعه و تکمیل یادمان شهدای گمنام در این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: حرم مطهر شهدای گمنام هشت شهید گل گون کفن در یاسوج  که در محل پارک جنگلی واقع شده است به یک مکان گردشگری فرهنگی و مذهبی تبدیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: این مکان مقدس که در مرتفع ‌ترین نقطه شهر گردشگر پذیر یاسوج قرار دارد یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان و دلاوران این آب و خاک خواهد بود و جامعیت بخشیدن به این طرح زمینه را برای مراسمات مختلف مذهبی مهیا می کند.

استاندار تصریح کرد: تامین جاده دسترسی آسان و امن، محوطه سازی، احداث سالن، دیوار کشی، تامین روشنایی و ارائه خدمات آب، برق در این محل در دستور قرار گرفت.

حسین کلانتری گفت: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداری شهرستان بویر احمد،بسیج سازندگی سپاه فتح استان، شهرداری، اداره راه و شهرسازی، دستگاه های خدمات رسان آب و فاضلاب، برق و میراث فرهنگی و گردشگری اقدامات لازم را با هماهنگی و همکاری انجام می دهند.

وی با تاکید به اینکه توسعه این مکان معنوی باید به سرعت آغاز و به صورت جهادی و عملیاتی به آن پرداخته شود، گفت: تلاش شود تا طرح توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج تا هفته دفاع مقدس تکمیل و آماده افتتاح شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تهیه طرح جامع المان شهدای گمنام در همه نقاط استان تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی و اقدامات لازم برای تهیه طرح جامع المان شهدای گمنام در استان که از دیرباز تاکنون مهد شهید و شهادت طلبی بوده است انجام شود.

فرمانده سپاه فتح استان هم از توجه به مکان های فرهنگی و مذهبی به خصوص گلزار شهدا و  یادمان‌های شهدای گمنام در استان تاکید کرد و گفت: آمادگی همکاری با همه دستگاه های اجرایی را در این خصوص داریم.

سردار خرم دل افزود: استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مسائل فرهنگی و مذهبی اهمیت دو چندان می دهند و می توانیم با برنامه ریزی و توجه بیشتر در رابطه با مسائل حوزه فرهنگی و دینی اقدام کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز