مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

بیش از ۱۰۰ برنامه و طرح در هفته ازدواج با محوریت فضای مجازی به اجرا در خواهد آمد

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۱۸۹۷
بیش از ۱۰۰ برنامه و طرح در هفته ازدواج با محوریت فضای مجازی به اجرا در خواهد آمد
مدیرکل ورزش و جوانان استان در آستانه هفته ازدواج از برگزاری و به اجرا درآمدن بیش از ۱۰۰ برنامه و طرح با محوریت فضای مجازی در هفته ازدواج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان استان در آستانه هفته ازدواج از برگزاری و به اجرا درآمدن بیش از ۱۰۰ برنامه و طرح با محوریت فضای مجازی در هفته ازدواج خبر داد. 

مجتبی جانعلی پیشاپیش ضمن تبریک فرا رسیدن اول ذی الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و زهرا (س) و هفته ازدواج افزود: برنامه ها و طرح های متنوعی از سوی معاونت جوانان اداره کل، ادارات شهرستانی و به ویژه سمن ها برای گرامیداشت هفته ازدواج پیش بینی شده که به واسطه شیوع ویروس کرونا از برگزاری مراسم و برنامه های اجتماع محور پرهیز کرده ایم.

ایشان با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین کارها در این ایام تولید محتوا در فضای مجازی است گفت: سمن‌ها ایده ها و طرح های خوبی را برای تولید محتوای رسانه‌ای تدوین کرده‌اند که مقرر شده پس از ارزیابی اولیه مورد حمایت قرار گیرد.

وی همچنین پیرامون جشنواره ازدواج ایرانی گفت: امسال با وجود شناسایی خیرین و خادمین و زوج های موفق استان، برنامه تجلیل به صورت حضوری نخواهد بود و از این عزیزان به صورت غیرحضوری تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان از برگزاری پویش "ازدواج جوانان با همراهی خیران" خبر داد و افزود: این پویش به منظور تسهیل امر ازدواج جوانان با مشارکت خیرین در شرایط اقتصادی کنونی برنامه‌ریزی شده که با محوریت و همکاری ارزشمند کمیته امام خمینی (ره) انشاالله چندین کاروان جهیزیه همزمان با سالروز این ازدواج آسمانی، در سطح استان به راه خواهد افتاد و در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت. همچنین مانند سال گذشته کمپین مهر آسمانی ویژه تقدیر از زوجین ۱۴ سکه را خواهیم داشت.

 جانعلی یکی دیگر از طرح‌های مهم اداره کل را ایجاد شبکه ارتباطی آموزشی زوجین و باشگاه زوج های جوان بیان کرد و گفت: این طرح در راستای ارائه خدمات آموزشی و رفاهی به زوج ها در دستور پیگیری است و مقدمات آن فراهم شده و نسخه اولیه آن در هفته ازدواج رونمایی خواهد شد.

وی در پایان از برنامه‌های دیگر اداره‌کل نظیر برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کمپین مشاوره رایگان، تجلیل از زوجین مدافع سلامت، مسابقات کتابخوانی و ... خبر داد و گفت انشاالله تا پیش از عید سعید غدیر، خانه و سفره عقد ثابت در امامزاده یحیی (ع) و مزار شهدای سمنان جهت تبرک و تیمن ازدواج و عقد جوانان برپا و افتتاح خواهد شد.

 لازم به ذکر است هفته ازدواج همزمان با اول ذی‌الحجه از یکم مرداد ماه آغاز و تا هفتم مرداد ادامه دارد.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز