جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهمئی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۱۹۶۰
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بهمئی برگزار شد
با حضور فرماندار و مسئولین دستگاههای اجرایی جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بهمئی با محوریت هفته ی ازدواج برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه بویراحمد؛ با حضور فرماندار و مسئولین دستگاههای اجرایی جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بهمئی با محوریت هفته ی ازدواج برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست فرماندارشهرستان و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهمئی برگزار شد، عابدی معاونت سیاسی امنیتی فرماندار ضمن خیر مقدم به مدعوین به تشریح اهداف جلسه اشاره و خواستار مشارکت دستگاهها در برگزاری برنامه های هفته ی ازدواج شد.
در این جلسه روسای ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان برنامه ها دستگاه مربوطه را تشریح و گزارشی از عملکرد برگزاری مراسمات ازدواج آسان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ارائه کردند.
عاطفه بیوکانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ضمن تشکر از فرماندار شهرستان در برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به تشریح برنامه های هفته ی جوان اشاره وگزارشی از عملکرد سال 98 اداره ورزش و جوانان شهرستان را ارائه و خواستار برگزاری گارگاههای آموزش و مشاوره قبل ،حین ، وبعداز ازدواج و واگذاری زمین های اهدایی درصورت امکان به منظور ترغیب و تشویق جوانان نسبت به امر مبارک ازدواج شد.
در پایان جلسه فرماندار شهرستان بهمئی ضمن تشکر از حضور اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان خواستار اجرای شدن مصوبات جلسه شدند.
در این جلسه مقرر شد شبکه بهداشت و درمان با هماهنگی و همکاری اداره و جوانان نسبت به برگزاری کلاس ها و کارگاه های مشاوره ازدواج به صورت دوره ای اقدام کند. مقرر شد موسسه بهار دانش سروک شهرستان بهمئی به نمایندگی بیانی با هماهنگی اداره ورزش و جوانان نسبت به برگزاری کارگاه های آموزش و مشاوره ازدواج به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام کند.
نظر به عدم ثبات بازار و بالا رفتن قیمت اقلام مورد نیاز زوجین، مقرر شد بانک ها ی عامل نسبت به تسریع در جذب و اعطای تسهیلات ازدواج به زوجین جوان درشرف ازدواج اقدام کنند.
مقررشد مدیر اداره مسکن و شهرسازی شهرستان با هماهنگی و همکاری اداره منابع طبیعی و بنیاد مسکن نسبت به تهیه و واگذاری زمین به هر مقدار جهت تشویق زوجین جوان در شرف ازدواج اقدام کند(اولویت زمین با زوجین با مهریه 14سکه می باشد.)
مقرر شد ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نیاز سنجی لازم از فنون و تقاضای مورد نیاز زوجین(حرفه آموزان در شرف ازدواج) لیست دوره های مورد نیاز را تعیین و از طریق اداره فنی و حرفه ای اقدام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز