معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی استان مطلوب است

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۱۹۶۶
وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی استان مطلوب است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروتکل های بهداشتی به شکل مطلوبی در استان اجرا و نظارت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ به منظور کنترل اجرای دستورالعمل های بهداشتی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تیم بازرسی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به صورت سرزده از دستگاه های اجرایی بازدید کرد.

آذر صفایی نیا در حاشیه این بازدید ها با اشاره به وضعیت شیوع مجدد کرونا در کشور، عنوان کرد: بنا به توصیه سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استفاده از ماسک مناسب‌ ترین و ارزان‌ ترین روش مقابله با کرونا است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی در راستای سلامت کارکنان، مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند، تصریح کرد:  دستگاه‌ های اجرایی از ارائه خدمت به ارباب رجوعی که از ماسک استفاده نکند، خودداری کنند.

وی ابراز کرد: از شهروندان درخواست داریم تا اهتمام جدی به رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند و از حضور در تجمعات دوری کنند.

صفایی نیا تصریح کرد: اگر هر مدیری از ادارات مختلف به مصوبات ستاد ملی کرونا تمکین نکرد بالاترین مقام آن مجموعه را به عنوان متخلف به تخلفات اداری معرفی می کنیم‌.

گفتنی است صفایی نیا در ادامه بازدیدهای دوره ای از دستگاه های اجرایی استان در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا امروز نیز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل ورزش و جوانان بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز