رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنوان کرد؛

وضعیت نارنجی شهرستان فراهان نگران کننده است

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۶:۳۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۲۰۷۹
وضعیت نارنجی شهرستان فراهان نگران کننده است
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان گفت: با توجه به تعطیلی های خرداد ماه و کمرنگ شدن رعایت ها از طرف مردم در ابتدا شاهد وضعیت زرد بودیم، ولی هم اکنون وضعیت نارنجی می باشد.

به گزارش برنا از اراک، دکتر محمدرضا حجتی در ارتباط تصویری با برنامه تلویزیونی بامداد شبکه استانی آفتاب، افزود: از اوایل اسفند ماه شهرستان فراهان همانند دیگر شهرستان ها با ویروس کرونا درگیر شد، خدا را شاکریم با کمک مردم فهیم شهرستان فراهان توانستیم موج اول را مهار کنیم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر سه بیمار مثبت قطعی و ۶ مورد مشکوک داریم با این اوصاف و شرایط می طلبد که مردم رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن‌ماسک، شستشوی مرتب دست ها و فاصله گذاری اجتماعی را بیش از پیش جدی بگیرند، گاهاً اگر در اجتماعات به ناگزیر حضور پیدا می‌کنند رعایت ها را بیشتر مد نظر داشته باشند، تا بتوانیم موج دوم را همانند موج اول با کمک مردم عزیز مهار کنیم.
رییس بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان اضافه کرد: با کمک و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی و خیرین عزیز در حال حاضر کمبودی در سطح تجهیزات نداریم، اما با ورود به فصل پاییز و زمستان و اضافه شدن بیماری آنفولانزا قطعاً شرایط نگران کننده ای را پیش رو خواهیم داشت.
دکتر حجتی در پایان گفت: از تمامی مسئولین عزیز دانشگاه علوم پزشکی، همکاران گرامی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان فراهان و خیرین عزیز تقدیر و تشکر می کنم، مردم عزیز بدانند که با تمام توان در کنار آنها ایستاده ایم.

 

 
 
 
 

 

 

نظر شما