کلنگ زنی پروژه آبرسانی به شهرکهای الغدیر و ولایت یاسوج/تحقق مطالبه ۲۰ساله اهالی

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۲۲۹۴
کلنگ زنی پروژه آبرسانی به شهرکهای الغدیر و ولایت یاسوج/تحقق مطالبه ۲۰ساله اهالی
آیین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به شهرکهای الغدیر و ولایت یاسوج انجام و مطالبه ۲۰ساله اهالی بالاخره محقق شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آیین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به شهرکهای ولایت و الغدیر یاسوج با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد،فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستان بویراحمد انجام گرفت.

فیض اله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویر احمد در این آیین با اشاره به در این پروژه بیش از کیلومتر خط لوله ۲۵۰میلی متر،مخزن ۱۰۰۰مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ ۲۳۰لیتر بر ثانیه اجرا خواهد شد اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه تامین آب بهداشتی و پایدار شهرکهای ولایت و الغدیر است.

پاسره اعتبار این پروژه ۷۱میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محل تامین اعتبار این پروژه نیز از محل تبصره ۲و ۳و تنش آبی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم مشکلات آب شرب در شهرکهای الغدیر و ولایت رفع مشکلات این مناطق در اولویت قرار گرفت.

وی یادآور شد: مخزن این پروژه ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دارد و تلاش می شودهرچه سریعتر شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

در ادامه نیز عزیز فیلی معاون استاندار نیز با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه بیان کرد: تامین آب شرب از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش ها و برنامه ریزی های شرکت آبفای استان در این زمینه قابل تقدیر است.

فیلی گفت: امیدواریم هرچه سریع تر شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم تا اهالی این شهرک از مزایای آن بهره ببرند و این مطالبه ۲۰ساله اهالی این منطقه نیز محقق شود.

 

نظر شما