باد بوشهر را در می‌نوردد

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۲۵۰۷
باد بوشهر را در می‌نوردد
هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: جهت وزش باد از امروز تا اوایل هفته آینده جنوبی خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز تا اوایل هفته آینده جهت جریان‌ها بیشتر جنوبی خواهد بود که پیش بینی می‌شود در برخی ساعات بر سرعت این جریان‌ها افزوده شود.

زهرا راستگو افزود: امروز و فردا و همچنین جمعه و شنبه در مناطق شرقی استان در برخی ساعات با افزایش پوشش ابر، احتمال رخ‌دادن موقت ناپایداری‌های جوی دور از انتظار نیست.  همچنین امروز و پنجشنبه در برخی ساعات بر سرعت وزش باد‌های جنوبی بر روی دریا افزوده می‌شود.

او، آسمان استان را تا پیش از ظهر چهارشنبه، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در ساعاتی افزایش ابر، وزش باد و در برخی مناطق مه صبحگاهی پیش‌بینی کرد.

راستگو افزود: جهت وزش باد نیز بیشتر جنوب شرقی تا شمال شرقی و در ساعاتی جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

او ادامه داد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعد از ظهر و امشب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۵۳ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۰۰، جزر دوم ساعت ۱۶:۴۱ و مد دوم ساعت ۲۳:۲۳ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز