امروز؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اهمیت توجه به کودکان و نوجوانان تاکید کرد

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۲۶۶۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اهمیت توجه به کودکان 
و نوجوانان تاکید کرد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورود به مسایل فرهنگی اجتماعی و ناهنجاری‌های این حوزه تنها از مسیر توجه به کودکان و نوجوانان به عنوان نسل آینده ساز مملکت امکان پذیر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حسین کلانتری در دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  افزود: توجه درست به کودکان و نوجوانان می‌تواند نقشی اساسی در شکل‌گیری جامعه داشته باشد و از این مسیر می‌توانیم ورود مناسبی به حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه بتوانیم در مسیر توسعه و بهبود شرایط جامعه گام‌های اساسی برداریم.

کلانتری همچنین کودکان امروز را نقش‌آفرینان عرصه توسعه و تکامل جامعه فردای ایران دانست و افزود: کودکان بخشی از سرمایه‌های ملی و اجتماعی ما هستند، حساسیت و خلاقیت امروز در موضوع پرورش و تربیت و آموزش کودکان با ترسیم فرداهای روشن برای دستیابی به توسعه پیوند خورده است.

وی به توجه به ویژه به حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و ابراز داشت: مشکلات و مسائل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را پیگیری خواهم کرد.

مدیرکل کانون استان در این نشست ضمن تقدیر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از نهادهای مهم فرهنگی که با مخاطبین کودک و نوجوان در ارتباط هستند نقش مهم و اساسی در پرورش خلاقیت این قشر دارند.

کبری اخلاقی نیا ابراز داشت: بسیاری از آسیب های اجتماعی با استفاده از ابزار هنر و ادبیات به شکل بهتری قابل کنترل و کاهش می باشد  و به همین خاطر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عرصه های فرهنگی و هنری و ادبی توسط مربیان و متخصصین آموزش دیده  می توانند در این خصوص نقش آفرینی کنند.  

وی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست بدلیل کمبود زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری در رسیدن به اهداف و رسالت های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز