اجرای ۱۵ پروژه کاهش تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۲۷۸۹
اجرای ۱۵ پروژه کاهش تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 15 پروژه کاهش تلفات انرژی در مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ داود راهزادی  با بیان این مطلب گفت: ۱۵ پروژه کاهش تلفات انرژی با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

وی با تشریح محل اجرای این پروژه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: شهرستان کهگیلویه با شش پروژه بیشترین و شهرستان های لنده و چرام هر کدام با یک پروژه کمترین پروژه را بخود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سایر پروژه های کاهش تلفات انرژی در شهرستان های بویراحمد پنج پروژه ، باشت چهار پروژه ، باشت ، دنا و بهمئی هرکدام ۲ پروژه درحال اجرا است.

راهزادی کابل های برق مورد استفاده در این پروژه ها را از شماره ۳۵ تا ۹۵ عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از ۳۳ کیلومتر کابل در این پروژه ها استفاده خواهد شد.

وی کاهش نرخ تلفات انرژی ، جلوگیری از سرقت های شبکه ، پایداری برق و رفع مشکلات نوسانات را از مهمترین مزایای اجرای پروژه های ذکر شده برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ تلفات انرژی اکنون ۱۳ درصد بوده که تلاش می کنیم با اجرای پروژه های فنی، این نرخ را کاهش دهیم.

نظر شما