۱۸ هزار ماسک در مراکز یادگیری محلی کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۳۲۸۱۹
۱۸ هزار ماسک در مراکز یادگیری محلی کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون افزون بر ۱۸ هزار عدد ماسک در ۱۱ مرکز یادگیری محلی سوادآموزی این استان تولید شده است.

هادی زارع پور در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهارداشت؛تولید این تعداد ماسک در کهگیلویه و بویراحمد از اوایل اسفندماه ۱۳۹۸ و با مشارکت تعدادی از سوادآموزان و آموزشیاران آنها بوده است. 

وی افزود: ماسک های تولیدی در مراکز یادگیری محلی سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد در اختیار مردم این استان قرار گرفت. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری ۲ مسابقه با محتوای تدریس در فضای مجازی با عناوین «تجارب برتر» و  «یادگیری سواد در خانه»، برنامه رادیویی «آوای سوادآموزی» در شبکه استانی دنا و برنامه تلویزیونی «فرصتی برای همه» از شبکه ملی آموزش برخی از مهمترین فعالیت های آموزشی برای استمرار آموزش در دوره های سوادآموزی این استان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون است.  

زارع پور عنوان کرد: تلاش ها و اقدام های مسؤولان معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات  کرونایی  به ویژه در زمینه استمرار آموزش و برگزاری امتحانات مطلوب و رضایت بخش بوده است.  

وی ابراز داشت: چهار هزار و ۶۸۷ کم سواد و بی سواد در کهگیلویه و بویراحمد در دوران کرونایی زیر پوشش آموزش سوادآموزی بوده اند که  تاکنون امتحانات ۷۰ درصد آنها برگزار شده و مابقی نیز تا قبل از پایان مردادماه امسال برگزار می شوند. 

زارع پور گفت: چنانچه وضعیت کرونایی کهگیلویه و بویراحمد قرمز باشد کلاس های سوادآموزی در این استان در قالب های فضای مجازی،  حضوری  برای کلاس های فرد به فرد در خانه، تدریس بستگان فرد کم سواد یا بی سواد و استفاده از ظرفیت شبکه سیمای دنا استمرار می  یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز