با هدف پایش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و مقابله با شیوع کرونا انجام شد؛

بازدید دو روزه معاون استاندار از دستگاه های اجرایی شهرستان باشت

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۱:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۳۸۱۰
بازدید دو روزه معاون استاندار از دستگاه های اجرایی شهرستان باشت
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در راستای رصد رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید ۲ روزه ای از دستگاه های اجرایی شهرستان باشت داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛معاون استاندار در حاشیه این بازدید ها با تاکید بر اینکه حفظ سلامت کارکنان و مردم باید در اولویت باشد ، عنوان کرد: به همین منظور، ارزیابی از عملکرد ادارات کل و سازمان ها با محوریت معاونت توسعه استانداری در سطح استان انجام شد.

وی افزود: بازدیدهای میدانی و سرزده از اوایل تیرماه در سطح استان آغاز شده است.

صفایی نیا بیان کرد: در سفر دو روزه به شهرستان باشت از ۱۲ دستگاه اجرایی بازدید به عمل آمد.

وی آموزش به کارکنان و شاغلین در واحدهای خدمات و بخش های عمومی، رسیدگی به وضعیت آبدارخانه ها و پرهیز از برگزاری همایش های غیر ضروری ،برگزاری جلسات بصورت ویدئوکنفرانس، ارائه خدمات در بستر الکترونیکی ، لغو ماموریت های غیر ضرور اداری، ضدعفونی تجهیزات اداری کارکنان از جمله میز، صندلی، دستگیره ی درب ها، رایانه ها، آسانسور بصورت روزانه، جلوگیری از پذیرایی، قرار دادن مواد ضدعفونی در سطح اداره،  تمهید مقدمات دورکاری و... را از جمله شاخص های ارزیابی از دستگاه های اجرایی استان عنوان کرد.

صفایی نیا تاکید کرد: بازدید از تمامی دستگاه های اجرایی استان در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است آذر صفایی نیا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در سفر دو روزه خود به شهرستان باشت از فرمانداری، بهداشت و درمان شهید بهشتی، جهاد کشاورزی، شهرداری، ورزش و جوانان، هلال احمر، بانک ملی، تامین اجتماعی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، آموزش و پرورش و شرکت برق این شهرستان بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز