دکتر اردوان عزیزی معاون برنامه ریزی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین تودیع رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه:

پیشگیری از وقوع جرم از ارکان جدی و روزانه دستگاه قضایی

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۷:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۴۳۸۲
پیشگیری از وقوع جرم از ارکان جدی و روزانه دستگاه قضایی
در آئینی که در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار شد از زحمات 10 ساله دکتر مجید کرمی، رییس دادگستری این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛دکتر عزیزی معاون برنامه ریزی رئیس کل دادگستری از تلاش های ارزنده رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه تشکر و اظهار کرد: هر مسئولی که برای مردم شهرستان کهگیلویه به طور کامل کار و تلاش نکند، مدیر خوبی نیست.

دکتر عزیزی بیشتر از وقوع جرم را، امری ضروری برای جامعه دانست و افزود: پیشگیری از وقوع جرم یکی از ارکان جدی و روزانه در دستگاه قضایی می باشد.

معاون برنامه ریزی دادگستری استان با توجه به شعار جهش تولید امسال، در خصوص حمایت دادگستری استان از رونق تولید و اشتغال بیان داشت: در راستای بهبود کسب و کار و تولید دستگاه قضایی به درستی و به صورت ویژه وارد شده است و به شدت عمل می کند.

وی در ادامه گفت: دستگاه قضایی در برخورد با فساد هیچگونه خط قرمزی ندارد و با آن به شدت برخورد می کند.

دکتر عزیزی از مختومه شدن 80 درصد پرونده های مُسن در استان خبر داد و اظهار کرد: کاهش زمان اطاله ی دادرسی در دوره ی تحول در دستگاه قضایی، مورد تأکید رییس قوه قضائیه است.

در ادامه مجید کرمی رییس قبلی دادگستری شهرستان کهگیلویه از همکاری خوب مردم این شهرستان با دادگستری تشکر نمود.

کرمی اظهار داشت: مردم شهرستان کهگیلویه، مردمی ارزشمند و فهیم هستند و همه ی مسئولان تا آخرین قدرت، جهت رفاه حال این مردم تلاش کنند.

وی افزود: مجموعه ی دادگستری شهرستان کهگیلویه در کشور، یکی از موفق ترین حوزه های قضایی در کشور بوده و این جزء زحمات کارکنان این حوزه و همراهی و همکاری مردم این شهرستان با دستگاه قضایی، چیز دیگری نیست.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین وحدانی فر، امام جمعه شهر دهدشت تلاش های ارزنده دستگاه قضایی را ستود و اظهار کرد: امروز دستگاه قضایی ما، دستگاه ناامید کننده دشمن است و قوه قضائیه در خط مقدم مبارزه با فساد می باشد.

 وی در خصوص هدف دشمنان از تخریب دستگاه قضایی گفت: یکی از مقتدرترین سازمان های ما دستگاه قضایی است و همانطور که شبکه های معاند، علیه دستگاه قضایی تبلیغ می نمایند، پس نشان دهنده ی کار کرد درست، دستگاه قضایی است.

 وحدانی فر گفت: همانطور که رهبری و مردم، دستگاه قضایی کشور را حمایت می کنند، توقع مردم و رهبری نیز از دستگاه قضا خیلی زیاد است، پس کماکان دستگاه مقتدر قضایی، با اقتدار عمل می کند و علیه فساد به شدت برخورد می کند.

وی همچنین با تشکر از زحمات 10 ساله دکتر کرمی در شهرستان کهگیلویه، افزود: مسئولین باید قدردان مردم باشند و این مسئولیت ها همه از برکات  نظام اسلامی می باشد.

در ادامه اتابک فرماندارشهرستان کهگیلویه در سخنانی گفت: ما در نظام مقدس اسلامی، بدهکار شهدا هستیم و باید قدردان شهدا باشیم.

وی با اظهار اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تلاش های خوبی در کشور صورت گرفته است، درباره عدالت اظهار داشت: از اول انقلاب تا حالا شاهد اجرای عدالت در این کشور هستیم و همواره دستگاه قضایی وظیفه خود را به درستی انجام داده است و در دستگاه قضایی کهگیلویه برادری و همفکری به وفور و مورد پسند می باشد.

وی گفت :در دادگستری شهرستان کهگیلویه مردمداری و احترام به ارباب رجوع و حقوق شهروندی به طور کامل رعایت می شود و مردم نیز تشکر می کنند. اگر خلق خدا از ما راضی باشد پس خداوند نیز از ما راضی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز