۱۰ اخطاریه و ۸ پلمپ واحد صنفی در مرکز استان

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۴۶۳۲
۱۰ اخطاریه و ۸ پلمپ واحد صنفی در مرکز استان
حیدری بیان کرد: در بازدید از صنوف به ۱۷ واحد صنفی تذکر ابلاغ شد و ۱۱ واحد صنفی نیز تعهد کتبی دادند، ۱۰ واحد متخلف نیز اخطاریه دریافت کردند و هشت واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: هشت واحد صنفی متخلف در شهرستان بیرجند با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در یک هفته گذشته پلمب شد.

سرهنگ علی اکبر حیدری  بیان کرد: ماموران اماکن پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی برابر مطالبات عمومی و در راستای پیشگیری از بیماری کرونا با همکاری سازمان‌های مسئول از ۲۸ تیرماه تا سوم مرداد ماه سال جاری به مدت یک هفته از ۶۴ واحد صنفی در استان بازدید کردند.

 وی افزود: در بازدید از صنوف به ۱۷ واحد صنفی تذکر ابلاغ شد و ۱۱ واحد صنفی نیز تعهد کتبی دادند، ۱۰ واحد متخلف نیز اخطاریه دریافت کردند و هشت واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی هدف از اجرای این طرح را نظارت کامل بر اصناف در راستای رعایت اصول بهداشتی و ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: کسب رضایت‌مندی مردم و افزایش احساس امنیت در جامعه از اولویت‌های پلیس است.

وی تصریح کرد: شهروندان، صنوف و بازاریان باید برابر دستورالعمل‌های صادره از طریق وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اقدام کنند تا ان‌شاء‌الله بتوانیم روند بیماری کرونا را کنترل و مهار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز