نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

صیانت از تریبون نماز جمعه وظیفه همگانی است

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۴۸۹۶
صیانت از  تریبون نماز جمعه وظیفه همگانی است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نماز جمعه یادگار امام راحل و محور اتحاد و وحدت ملت ایران است.

به گزارش برنا از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در به مناسب پنجم مرداد و سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، افزود: نماز جمعه از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی و یادگار امام خمینی (ره) است که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی احیا و مهد بیداری ملت‌های مسلمان شد.

وی ادامه داد: فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه تریبونی برای پشتیبانی از ولایت فقیه، آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی و از طرفی صدای ملت مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی در برای مسئولان و دولتمردان است و صیانت از این تریبون مقدس وظیفه همگانی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نماز جمعه نقش موثری در بصرت‌افزایی و آگاه‌سازی جامعه در برابر توطئه‌های دشمنان داشته است، اظهار داشت: نماز جمعه میعادگاه عاشقانی است که با حضور پر شور و وحدت آفرین خود دفاع همه جانبه و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی را فریاد می‌زنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: نماز جمعه سنگری دینی و معنوی و فرصتی مغتنم برای بیان خدمات نظام اسلامی است و ائمه جمعه باید از این فرصت استفاده کرده و با بیان حقایق و عملکرد نظام اسلامی توطئه‌های دشمنان از طریق فضای مجازی را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: نماز جمعه به فرموده رهبر معظم انقلاب، قرارگاه فرهنگی صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است و باید از این ظرفیت در راستای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ انقلابی استفاده کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی با بهره‌گیری فضای مجازی به دنبال جریان‌سازی‌ بر علیه نظام‌اسلامی‌ هستند، باید مصلی‌های نماز جمعه به عنوان قرارگاه‌های فرهنگی را بیش از پیش فعال کرده و با برنامه‌ریزی‌های کاربردی و ارائه راهکارهای کارشناسی در راستای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ انقلابی و اهل بیتی گام برداشت.

وی ادامه داد: رسالت خطیر تریبون نمازجمعه اصلاح رویکردها و سالم‌سازی فضای معنوی جامعه است که در حوزه پرورش فکری و ذاتی افراد و لایه‌های جمعیتی باید از ظرفیت‌های آن به شایستگی بهره برد.

امام جمعه اراک تاکید کرد: بیشترین رسالت نماز جمعه فضاسازی اجتماعی در جامعه است که در ساختارمندی شخصیت معنوی و اخلاقی افراد نقش محوری دارد که این مهم بیش از پیش باید در جامعه تبیین شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز