ایجاد اشتغال برای ۷۳ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از طریق کاریابی

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۴۹۱۲
ایجاد اشتغال برای ۷۳ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از طریق کاریابی
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۳ مورد اشتغال از طریق معرفی مددجویان تحت حمایت این نهاد به مراکز کاریابی چهارماهه نخست سال جاری ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار برای آنان از برنامه‌های اساسی این نهاد است، گفت: کمیته امداد به‌منظور اشتغال‌زایی برای مددجویان اشتغال آنان را با معرفی به کارفرمایان و مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی با توجه به نیازهای کارفرمایان در دستور کار دارد. 

وی تصریح کرد: در همین خصوص در چهارماهه نخست سال جاری ۷۳ نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از طریق کارفرمایان و بنگاه‌های اقتصادی مشغول به کار شده‌اند و مبلغ هزینه شده در این خصوص ۶۰ میلیون تومان است. 

مبشری به بسته‌های تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایان اشاره کرد و افزود: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای کارگر به‌کارگیری شده و تسهیلات قرض‌الحسنه از مهم‌ترین بسته‌های تشویقی این نهاد برای کارفرمایان است. 

وی تأکید کرد: کارفرمایان متقاضی نیروی کار می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد نسبت به ارائه درخواست نیروی کار اقدام و ضمن مشارکت در امر خیر و خداپسندانه توانمندسازی مددجویان، از بسته‌های تشویقی کاریابی این نهاد بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد درآمدزایی و افزایش سرانه‌ی درآمد خانواده‌ها،اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه هدف، هدایت شغلی صحیح و کمک به انتخاب مشاغل مناسب را از اولویت‌های کاری حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز