آقایان نماینده مجلس اکنون خودتان را اثبات کنید:

دروازه های شهر را ببندید تا معتمدیان نرود / ارتش یک نفره رفتنی شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۵۱۸۳
دروازه های شهر را ببندید تا معتمدیان نرود / ارتش یک نفره رفتنی شد
شنیده ها از انتقال محمد صادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی معروف به ارتش یک نفره در توسعه استان خراسان جنوبی حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، شنیده هایی از رفتن فرمانده توسعه استان ارتش یک نفره محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در ماه های اخیر به گوش میرسید جدی نگرفتیم اکنون از ابتدای هفته مسولان وزارت کشور جا به جایی ها و انتقالی ها را شروع کردند.

به گوش می‌رسد مهندس معتمدیان استانداری که در این مدت ۱۵ ماه تصدی خود در به اندازه ۱۵ سال از تاسیس استان شغل ایجاد کرد اعتبارهای استان را افزایش داد زیرساخت های استان را تقویت کرد و معنای واقعی امید به زندگی را برای مردم استان و به ویژه روستاییان مرزی  زنده کرد و مهاجرت معکوس ایجاد کرده و اکنون رفتنی شده است و گزینه های همچون استانداری استان های غربی به ایشان پیشنهاد شده است.

آقای خسروی نماینده محترم شهرستان های بیرجند،خوسف و درمیان، حجت اسلام نصیرایی نماینده مردم محترم شهرستان های طبس، بشرویه،فردوس و سرایان، آقای نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه، آقای اسحاقی نماینده مردم محترم قاینات و زیرکوه دروازه های استان را ببندید و اکنون خودتان را به مردم ثابت کنید و به مقامات عالی دولت محترم تدبیر و امید مذاکره کنید تا ایشان را از این استان منتقل نکنند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مدت تصدی مهندس معتمدیان نارضایتی نبوده چرا که ایشان هر ماه به پیرو ولایت فقیه را به معنای واقعی اثبات کرد لطفا از خروج معتمدیان جلوگیری کنید.

سخنی با مقامات انتصابات کشور خراسان جنوبی با ۱۵ سال سن استانداران زیادی به خود دید که آقای محمد صادق معتمدیان به اندازه ۱۵ سال در یک سال کار کرد خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران و استانی راهبردی با کشور افغانستان نیازمند اینگونه تفکراتی است که به مردم اعتماد کند چرا باید هر ۱۵ ماه این استان به حاشیه کشیده شود و تمامی زحمات از بین برود لطفا این انتصاب را لغو‌ کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز