نوید استاندار تهران به واحدهای تولیدی؛

هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی کرونا پرداخت شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۰:۵۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۵۲۸۲
هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی کرونا پرداخت شد
استاندار تهران با اشاره به پرداخت ۹۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی از روند رو به رشد پرداخت تسهیلات وام کرونا از سوی بانک ها در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونا اظهار داشت: تحریم های ظالمانه دشمنان و شرایط اقتصادی ناشی از کرونا ضرورت حمایت از واحدهای اقتصادی و تولیدی را بیشتر کرده از اینرو دولت تسهیلاتی را به واحدهای تولیدی اختصاص دارد.

وی در مورد میزان پرداخت این تسهیلات در استان تهران افزود: در پی پیگیری های مجدانه از طریق تشکیل جلسات و نامه نگاری با دستگاهای مرتبط و ارسال پرونده درخواست به بانک ها شاهد رشد سریع پرداخت وام تسهیلات کرونا هستیم.

استاندا تهران با اشاره به آخرین آمار موجود در این زمینه تصریح کرد: تا یک هفته قبل ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده بود که در طی این هفته با همکاری بانک ها این رقم به ۹۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

محسنی بندپی سپس بیان کرد: تا امروز تعداد ۲۱ هزار و ۶۶۱ فقره پرونده درخواست وام کرونا به بانک ها ارسال شده است و در نتیجه این روند ۱۳۹ هزار و ۸۱۲ نفر تثبیت اشتغال صورت گرفته است.

وی همچنین تاکید کرد: همه دستگاه هاى اجرایى و بانک ها در مورد جذب حداکثرى این تسهیلات اقدامات لازم را به عمل آورند تا زمینه فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط موجود تسهیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز