مازیار ناظمی:

سمنان مهد گردشگری ورزشی کویر کشور است

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۵۹۳۸
سمنان مهد گردشگری ورزشی کویر کشور است
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: سمنان مهد گردشگری ورزشی کویر است و بدنبال ظرفیت های بیشتر برای توسعه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در حاشیه نوار شمالی کویر هستیم و معتقدم رالی های کویر فرصتهای بزرگ ملی و بین المللی را برای فدراسیون و کشور ایجاد می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مازیار ناظمی در سفر به استان سمنان گفت : ملاقات بسیار خوبی با جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان و عسگری رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان داشتم و به نظرم این استان ظرفیت های بزرگی برای توسعه این رشته دارد

وی گفت :در ملاقاتی که چندی قبل با اقای سلطانی فر داشتم با نظر ایشان موضوع توسعه گردشگری ورزشی با استفاده از ظرفیت های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را دنبال میکنم
وی افزود:سمنان مهد گردشگری ورزشی کویر است و بدنبال ظرفیت های بیشتر برای توسعه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در حاشیه نوار شمالی کویر هستیم و معتقدم رالی های کویر فرصتهای بزرگ ملی و بین المللی را برای فدراسیون و کشور ایجاد می کند.
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت : هم مدیریت ورزش و جوانان استان و هم رئیس هیات از مدیران جوان، خوشنام و پرانگیزه ورزش کشور هستند و امیدوارم برنامه های آینده این فدراسیون در بخش گردشگری ورزشی در این استان نتایج خوبی داشته باشد

ناظمی گفت:جاذبه‌های کویر در زمره زیرساخت‌های بوم‌گردی یا اکوتوریسم قرار دارد که در ایران به‌واسطه اقلیم گرم و خشک به‌خصوص در سال‌های اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان سمنان قول داد مکانی در استادیوم سمنانبه آکادمی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اختصاص دهد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: در حوزه همگانی آموزش‌ها و ایمنی برای بالا بردن مهارت‌ها در تهران و سایر شهرستان‌ها دوره‌هایی به صورت حضوری برگزار شده است.
ناظمی بیان کرد: آموزش‌های آنلاین نیز در دستور کار قرار گرفته و در طی ۶ ماه گذشته ۳۰ دوره آنلاین آموزشی در سطح کشور برگزار شده است.
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور با بیان اینکه آکادمی بین المللی موتور سواری و اتومبیلرانی به منظور استانداردسازی آموزش‌ها و توسعه پایدار به زودی درسمنان ایجاد می‌شود افزود: مجوز ایجاد آکادمی همچنین به ۱۰ استان دیگر در کشور نیز اهدا شده که استان سمنان یکی از این استان‌ها است.
او با بیان اینکه منطقه کویری و مناسب استان سمنان با داشتن ورزشکاران علاقه‌مند در این استان زمینه را برای توسعه ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی در استان فراهم می‌کند بیان کرد: معضل این ورزش در بسیاری از استان‌ها کمبود پیست و فضای ورزش بوده که قرار است به دستور وزیر ورزش و جوانان کار راه اندازی و ایجاد مجموعه‌ای در نزدیکی یکی از شهرستان‌های استان سمنان برای گردشگری و ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی پیگیری شود.
ناظمی گفت: استان سمنان یکی از استان‌های دارای فضای مناسب و ورزشکاران با انگیزه در موتورسواری و اتومبیلرانی بوده و ایجاد آکادمی و مجموعه گردشگری، ورزشی می‌تواند کمک زیادی به توسعه این ورزش در استان داشته باشد.
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور افزود: ۲۴ کمیته در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کار پیگیری فعالیت‌های مختلفی در این فدراسیون را پیگیری خواهند کرد.
عسگری رئیس هیات سمنان با تشکر از توجه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیاتهای استانی گفت : انشاالله با هماهنگی آقای جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان سمنان بزودی با تهیه ساختمانی مناسب برای آکادمی هیات فعالیت های رسمی آن آغاز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز