معاون استاندار سمنان بیان کرد :

لزوم بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان در مدیریت دستگاه های اجرایی

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۵۹۴۰
لزوم بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان در مدیریت دستگاه های اجرایی
فاطمه منصوری معاون توسعه منابع استانداری سمنان ، بازنشستگان و پیشکسوتان را سرمایه های ارزشمند دستگاه های اجرایی دانست و افزود : باید از تجربه ی بازنشستگان در مدیریت دستگاه بهره برد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری سمنان در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان استانداری سمنان گفت: بازنشستگان ، سرمایه‌های کشور و غنی تجربه هستند که ضمن ارتباط و تعامل بیشتر و تکریم این قشر ارزشمند ، باید از تجارب آنان برای بهبود وضعیت سیستم مدیریت بهره برداری شود.
معاون استاندار سمنان اظهار داشت: بازنشستگان بعنوان سرمایه‌های ارزشمند کشوردر دهه‌های گذشته علی رغم همه تنگناها نظیر جنگ ، دوران بازسازی و تحریم با همدلی و اتحاد و روحیه کار و تلاش توانستند بر مشکلات فایق آیند و مسیر را برای نسل امروز، هموار کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم ما نیز که اکنون در حال فعالیت هستیم، بتوانیم با همان روحیه جهادی در تحول و اصلاح نظام اداری در جهت کارآمدی بیشتر موثر باشیم و بی تردید در این راه نیازمند استفاده و بکارگیری نظرات و تجربیات پیشکسوتان می باشیم که پیشنهاد می شود بانک اطلاعاتی بازنشستگان مجرب و علاقه مند به مشارکت در برنامه ها تهیه و از نظرات ایشان در شورای مشورتی کارکنان بهره برد.
منصوری در این نشست با استماع نظرات اعضای کانون و دریافت پیشنهادات ایشان بر برنامه ریزی و توجه در حوزه ی مسائل رفاهی بازنشستگان تاکید و ضمن برشمردن برخی از برنامه ها ، پیشنهاداتی را نیز ارائه نمود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز