مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با برنا عنوان کرد؛

پیگیر جدی رفع مشکلات باشگاه داران آسیب دیده از کرونا هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۶۰۶۱
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: باشیوع موج اول کرونا در اسفند ماه شاهد تعطیلی اماکن ورزشی بودیم، اتفاقی که مشکلاتی را برای باشگاه داران به وجود آورد.

به گزارش برنا از اراک،  عابد حقدادی در گفتگو با برنا افزود: از همان روزهای ابتدای وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل  به دنبال رفع مشکلات باشگاه داران آسیب دیده از کرونا بودند.

حقدای افزود :به همین منظور وزارت ورزش و جوانان تسهیلاتی را برای باشگاه دارند در نظر گرفت ، که آنها می توانستند با ثب نام در سایت (کارا) از آن بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: اداره کل ورزش جوانان استان تلاش کرد که تعدادی از باشگاه داران استان با سهمیه حداکثری از این تسهیلات استفاده کنند.

این مقام مسئول در ادامه به آمار شاغلین در باشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: تعداد باشگاههای دارای کد بیمه و کد کارگاهی 15 باشگاه ، شاغلین بیمه شده  150نفر، بیمه نشده 73 نفر و شاغلین بیمه نشده بیش از 200نفر می باشند.

حقدادی در ادامه گفت: با توجه به اینکه ثبت نام افراد بیمه نشده مشکلی است که تقریبا  در سراسر کشور  مشاهده می شود، به همین روی  با درخواست های ادارت ورزش و جوانان پیگیر تمدید مدت ثبت نام در سامانه کارا هستیم ،  انتظار می رود وزارت خانه مساعدت لازم را در این زمینه انجام دهد.

وی در پایان اظهار داشت:    این قول را به باشگاه داران میدهم که با تمام توان پیگیر و رفع مشکلات آنها خواهم بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز