طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۶۱۵۴
طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در اولین جلسه خانه های هلال استان گفت: طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال در سطح استان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جلسه راه اندازی خانه های هلال با حضور روسای شعب شهرستانی ومعاونین جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد امروز سه شنبه ۷ مردادماه در یاسوج با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 سیدامان اله جهانبین در اولین  جلسه برنامه ریزی خانه هلال از اجرای طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد تاب آوری مردم مناطق وروستاها در برابر آسیب های محیطی، حوادث و سوانح در سراسر استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جذب و تربیت داوطلبان وامدادگران زبده و تیم های قدرتمند آموزش دیده امدادی از دیگر اهداف این برنامه آموزشی است، افزود: این طرح مبتنی بر نیاز محلی آموزش گروه های مختلف جامعه بر اساس رده سنی و نیازشان در زمینه کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه فاز اول این طرح به مدت 2 ماه و در ۵۵ خانه هلال در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود،خاطرنشان کرد: بعد از اتمام این دوره اعضای آموزش دیده ضمن سازمان دهی در تیم های جوانان، امدادگران و داوطلبان سایر آموزش های رسمی جمعیت هلال احمر را می بینند و با شرکت در مانورهای محلی و سایر برنامه های مخصوص داوطلبان، آمادگی جامعه را در برابر حوادث و بلایا تقویت می کنند..

 

 

نظر شما