جشنواره مالک اشتر تیپ ۴۸ فتح با معرفی فرماندهان و پاسداران برتر پایان یافت

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۶:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۶۲۵۳
جشنواره مالک اشتر تیپ ۴۸ فتح با معرفی فرماندهان و پاسداران برتر پایان یافت
جشنواره مالک اشتر تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با معرفی فرماندهان و پاسداران برتر در زمینه های مختلف، به کار خود پایان داد. این آیین با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حضور پرسنل یگان و فرماندهان گردان های امام حسین(ع) در محل همایش های یگان تیپ 48 فتح برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در ابتدای برنامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 48 فتح با ذکر علل کرامت و بزرگواری مالک اشتر که این جشنواره با نام این بزرگوار مزین شده است به بیان دو ویژگی خاص مالک یعنی پایبندی به ولایت و پایبندی به احکام الهی به خصوص نماز پرداختند.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین پیروز از لزوم مزین شدن به این ویژگی های مالک برای حضار سخن گفتند و از خداوند متعال خواستار توفیق قدم گذاشتن در مسیر مالک اشتر برای حاضرین و خدمتگزاران نظام اسلامی شدند.

 

در ادامه جلسه فرمانده تیپ 48 فتح  نیز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت جمعی از رزمندگان یگان در عملیات شمالغرب سال 1390 و پس از عرض خیر مقدم خدمت میهمانان و خوش آمدگویی، کسب مقام نخست تیپ 48 فتح در جشنواره مالک اشتر کشوری را خدمت پرسنل تبریک گفت و بیان کرد که این مهم مرهون تلاش های شما عزیزان می باشد.

 فرمانده تیپ 48 فتح به ذکر خدمات گسترده و متنوع تیپ 48 فتح در عرصه های مختلف پرداخت و از تمامی پرسنل تقدیر و تشکر نمود و لزوم تلاش بیشتر در جهت ارتقای روز افزون یگان را از تمامی پرسنل خواستار شدند.

وی با بیان وضعیت خاص تلاش همه جانبه نظام سلطه علیه حمهوری اسلامی ایران به صورت ترکیبی و تلفیقی به لزوم آمادگی بیشتر جهت مقابله با این حربه ها پرداختند و با بیان قدرتمندی ایران اسلامی و به زانو درآوردن استکبار از جهادی عمل کردندر این مسیر دشوار اما غرورآفرین سخن گفتند.

در ادامه از برگزیدگان تیپ 48 فتح که توانستند در جشنواره مالک اشتر یگان بالاترین نمرات را کسب نمایند تجلیل بعمل آمد.

جشنواره مالک اشتر هرساله به منظور تقدیر از فرماندهان و واحدهای موفق تر و الگوسازی واحدهای نمونه برای سایر واحدها و ترویج شایسته گزینی و شناسایی عناصر کارآمد برگزار می شود.

 

نظر شما