مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان:

روند ابتلا به کرونا در شازند، افزایشی است

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۶۲۶۴
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: با رعایت مردم و اعمال محدودیت ها و انجام پروتکل های بهداشتی، شهرستان شازند توانست تا حد زیادی این بیماری را کنترل و وضعیت سفید دست پیدا کند، اما با برداشته شدن محدودیت ها و عدم رعایت برخی از مردم، متاسفانه به وضعیت زرد رسیده ایم.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر واعظ در ارتباط تصویری با برنامه بامداد آفتاب که به صورت زنده از سیمای شبکه استانی آفتاب پخش شد، افزود: در حال حاضر روند ابتلا در این شهرستان، افزایشی است و با هماهنگی تامین اجتماعی و همکاری بیمارستان زیر پوشش این نهاد در شهرستان، اقدام به درمان بیماران می کنیم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری کمتر از بیماران سرپایی بوده و اکثر مراجعین به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل، تحت مداوا قرار می گیرند.
وی تاکید کرد: در موج دوم این ویروس، بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به روزهای نخست همه گیری این ویروس در شهرستان، مبتلایان به کرونا افزایش داشته است و این نشان از قدرت انتقال و توان بالای این ویروس بعد از گذشت چندین ماه است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند در ادامه خاطرنشان کرد: با انجام برنامه های مناسب در دور نخست، توانستیم از وضعیت زرد به وضعیت سفید برسیم و این نشان دهنده این موضوع است که باز هم می توان با روش های پیشگیرانه و انجام پروتکل های بهداشتی، وضعیت زرد امروز را به سفید تبدیل کرد.
دکتر واعظ گفت: در حال حاضر هیچ درمانی جزء رعایت بهداشت و جلوگیری از ابتلا، برای مبارزه با این ویروس پیدا نشده و ما چاره ای جز پیشگیری قبل از درمان و تغییر سبک زندگی خود نداریم.
وی در پایان ضمن تاکید دوباره مردم به رعایت سه شاخصه اصلی بهداشت، سلامتی را بالاترین نعمت خداوند دانست و سهل انگاری در صدمه زدن و یا نادیده گرفتن آن را بزرگترین کفران نعمت و کاری ناشایست دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز