به همت استاندارخراسان جنوبی:

احداث ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران برای اولین بار در خراسان جنوبی کلید خورد

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۶۵۵۶
احداث ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران برای اولین بار در
خراسان جنوبی کلید خورد
میرجعفریان گفت: طرح ساخت یک هزار و 1700 واحد مسکن ایثارگران یک هفته پس از امضای تفاهم‌نامه فی مابین رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار خراسان جنوبی، وارد مرحله اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، طرح ساخت یک هزار و 1700 واحد مسکن ایثارگران یک هفته پس از امضای تفاهم‌نامه فی مابین رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار خراسان جنوبی، وارد مرحله اجرایی شد که براساس این تفاهم‌نامه از مجموع ۲۰ هزار مسکن ایثارگران که با همکاری وزارت راه و شهرسازی در سطح کشور ساخته می‌شود، سهم خراسان جنوبی یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

 بمنظور بررسی و تحلیل شیوه نامه مسکن ایثارگران نشستی به ریاست معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی و با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

احداث ۱۷۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در خراسان جنوبی برای اولین بار 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای اولین بار درخراسان جنوبی  موضوع مسکن جامعه ایثارگری با پیگیری‌های دکتر معتمدیان استاندار محترم خراسان جنوبی و پشتوانه مالی دولت اجرایی می شود،گفت : برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه باید پیگیری جدی و بدون وقفه ای درحوزه های متولی صورت گیرد تا با  تعامل و بر اساس  برنامه زمانبندی ودقیق از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اداره کل راه و شهرسازی وبنیاد مسکن انقلاب اسلامی بتوان در حداقل زمان ممکن ،تعهدات این طرح را عملیاتی کرد. 

میرجعفریان در این جلسه فرآیند انجام کار را براساس شیوه نامه مشخص و وظایف هر کدام از  دستگاههای  متولی را مشخص کرد که براین اساس مقرر شد:اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان جنوبی موظف شد ظرف مهلت یک هفته نسبت به معرفی واجدین شرایط و معرفی افراد جامعه هدف فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب در تمامی شهرهای استان به اداره کل راه وشهرسازی استان اقدام نماید.

 اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی موظف شد پس از دریافت لیست متقاضیان واجد شرایط از سوی بنیاد شهید وامورایثارگران استان ظرف مدت یک هفته وپس از انجام استعلامات لازم ،حائزین شرایط رامشخص نموده وضمن اعلام به بنیادشهیدو امورایثارگران استان نسبت به تامین و تخصیص زمین در شهرهای استان به تعداد مورد نیاز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام نماید.

 بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بعنوان مدیریت راهبردی این پروژه موظف شدپس از تخصیص زمین به تعداد مورد نیاز درشهرهای استان از طرف اداره کل راه وشهرسازی حداکثر ظرف مدت یکماه فاز اجرایی پروژه را آغاز و بمنظور آزادسازی منابع مالی متناسب با پیشرفت فیزیکی مراتب را به بنیاد شهید وامورایثارگران استان اعلام تا اقدام لازم صورت پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز