اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و انبارها در خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۶۸۹۷
اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و انبارها در خراسان جنوبی
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: نظر به شرایط حاکم بر بازار و فضای روانی ایجاد شده و با توجه به لزوم اتخاذ تدابیر بهنگام و مناسب جهت اطمینان بخشی هرچه بیشتر به آحاد جامعه مبتنی بر حضور پر توان نیروهای بازرسی در سطح بازار، طرح نظارتی ویژه استانی " تشدید نظارت بر بازار و انبارها " از 8 مرداد ماه به مدت یکماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: نظر به شرایط حاکم بر بازار و فضای روانی ایجاد شده و با توجه به لزوم اتخاذ تدابیر بهنگام و مناسب جهت اطمینان بخشی هرچه بیشتر به آحاد جامعه مبتنی بر حضور پر توان نیروهای بازرسی در سطح بازار، طرح نظارتی ویژه استانی " تشدید نظارت بر بازار و انبارها " از 8 مرداد ماه به مدت یکماه برگزار می شود.

 عباس جرجانی افزود: به منظور نیل به اهدافی نظیر ایجاد ثبات نسبی، کاهش التهاب در بازار، افزایش رضایت مندی و ارتقای اعتماد عمومی، با هدفمندسازی بازرسی ها و توجه به اولویت های کالایی و خدماتی  اقلامی نظیر  ماسک ، کالاهای بهداشتی ،گوشت مرغ ، تخم مرغ ، شکر ، سیمان، فولاد و آهن آلات ، لوازم خانگی ، لاستیک خودرو  و ... برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح ایجاد وحدت رویه اقدامات نظارتی؛ هم افزایی و همکاری موثر سایر دستگاههای مرتبط با افزایش گشت های مشترک و برخورد قاطع با تخلفات احرازی و ارتقای سطح بازدارندگی به طور جدی در دستور کار بازرسان سازمان قرار می گیرد.

جرجانی تصریح کرد: محورهای اصلی این طرح را بهره گیری از توان آحاد مردم به منظور جلوگیری از تخلفات اقتصادی و اطلاع رسانی مطلوب و مناسب و استفاده از ظرفیت ستاد خبری 124 ، گزارش ناظرین افتخاری و انجمن های حمایتی مردم نهاد از محورهای اصلی اجرای این طرح می باشد.

وی همچنین با اشاره به اجرای پویش مردمی «بدون قیمت نخریم» در استان و درخواست از عموم مردم برای همکاری در اجرای این پویش افزود: با مطالبه عمومی و مردمی درج قیمت کالا و نصب نرخنامه خدمات، متصدی ملزم می شود نسبت به رعایت اولین حق مصرف کننده یعنی درج قیمت کالا و خدمات اقدام نماید که در این راستا از مردم استان نیز درخواست داریم از خرید کالای بدون درج قیمت و دریافت خدمات بدون مشاهده نرخنامه ی نصب شده در واحد صنفی خودداری نمایند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: شهروندان و مصرف کنندگان گرامی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو مراتب را به سامانه ارتباطی 124 اعلام نمایند تاضمن بررسی گزارش، با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز