معاون استاندار:

مردم از مراجعه غیرضروری به دستگاه های اجرایی استان خودداری کنند

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۶۹۳۳
مردم از مراجعه غیرضروری به دستگاه های اجرایی استان خودداری کنند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از مراجعه غیرضروری به دستگاه های اجرایی خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در راستای بررسی رعایت پروتکل‌ های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی در دستگاه های اجرایی شهرستان گچساران صبح امروز بازدید میدانی از تعدادی از دستگاه های اجرایی این شهرستان انجام شد.

آذر صفایی در حاشیه بازدید از روند رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان گچساران با تاکید بر اینکه بازدیدهای شهرستانی ادامه دارد، اظهار داشت: تاکنون روند رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان های بویراحمد و باشت و گچساران مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: براساس بخشنامه ستاد ملی کرونا کلیه کارکنان شاغل در دستگاه‌ های اجرایی و مراکز ارائه خدمات عمومی  ملزم به استفاده از ماسک در محل کار هستند و درصورت عدم رعایت، از ورود آنان به محل کار ممانعت می‌ شود.

وی افزود: هرنوع عدم همکاری در این زمینه از سوی کارکنان که منجر به عدم امکان حضور آنان در محل کار شود، غیبت تلقی و مطابق مقررات با آنان برخورد خواهد شد.

صفایی نیا روند رعایت دستور العمل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی استان را مطلوب دانست و افزود: دستگاه های اجرایی روزانه با قشرهای مختلف و زیادی از مراجعه کنندگان روبروست .بنابراین لازم است  در خصوص حضور مراجعین در دستگاه ها و رعایت فاصله فیزیکی و مدت زمان حضور ایشان در دستگاه مذکور با دقت و حساسیت اقدام گردد ،چرا که عدم رعایت این امر احتمال انتشار ویروس را بیشتر می کند.

وی ضمن تقدیر از زحمات دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان گچساران تاکید کرد دانشگاه می بایست در خصوص مدل حضور مراجعین در دستورالعمل های بهداشتی برنامه ریزی خاص داشته باشد

گفتنی است صفایی نیا با همراهی تیم بازرسی دانشگاه علوم پزشکی در سفر یک روزه خود به شهرستان گچساران از روند رعایت پروتکل های بهداشتی در فرمانداری، تامین اجتماعی، بانک ملی، بانک کشاورزی، امور مالیاتی، کمیته امداد و شهرداری دوگنبدان بازدید کردند.

 

نظر شما