رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا خبر داد:

سه پروژه ورزشی در این شهرستان در دست احداث ،تعمیر و تجهیز می باشد

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۷۶۳۱
سه پروژه ورزشی در این شهرستان در دست احداث ،تعمیر و تجهیز می باشد
نظری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا از احداث ،تعمیر و تجهیز سه پروژه ورزشی در شهرستان دنا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه بویراحمد؛ نظری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا از احداث ،تعمیر و تجهیزسه پروژه ورزشی در شهرستان دنا خبر داد.
 
مهدی نظری ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا با بیان این خبر گفت:سه پروژه ورزشی در شهرستان دنا در دست ساخت ،تجهیز و تکمیل است.
 
نظری ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا این پروژه را ،استخر شنای پاتاوه ،سالن دلی بهرام بیگی ،تعمیر ،تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی شهرستان عنوان و از تلاش و حمایت های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان تقدیر کرد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا در خصوص این شش پروژه تصریح کرد:استخر شنای پاتاوه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان از مصوبات سال 1398 ،60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است. سالن دلی بهرام بیگی با اعتبار 350میلیون تومان و با پیشرفت فیزیکی 75درصد در دست ساخت است وبرای تکمیل این پروژه به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 
نظری رئیس اداره ورزش و جوانان دنا از تکمیل 100 درصدی پروژه خانه جوان این شهرستان خبر و اظهار داشت:این پروژه از محل اعتبارات 27صدم ارزش افزوده تکیمل و انشالله در اسرع وقت افتتاح خواهد شد .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا از حضور 25 هیات فعال ورزشی در این شهرستان خبر و بیان داشت :از مجموع 25 هیات فعال ،10 هیات در بخش بانوان فعال است .
 
این مقام مسئول در اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا تصریح کرد:هیات های کبدی ،فوتبال و کشتی در بخش آقایان و بسکتبال ،اسکیت ،ژیمناستیک و بدمینتون از فعال ترین هیات های بخش بانوان در شهرستان دنا است

 

نظر شما