سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد:

اختصاص ۵۷ میلیارد ریال اعتبار به توسعه گردشگری در موگرمون شهرستان لنده

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۱:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۷۷۵۸
اختصاص ۵۷ میلیارد ریال اعتبار به توسعه گردشگری در موگرمون شهرستان لنده
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۵۷میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیر ساخت های گردشکری منطقه موگرمون شهرستان لنده خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان  کهگیلویه و بویراحمد؛مجید صفایی در نشست بررسی طرح توسعه منطقه گردشگری موگرمون شهرستان لنده با حضور فرماندار این شهرستان و مدیر آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضفعان در شهرستان لنده،گفت: منطقه موگرمون یکی از مهمترین مناطق گردشگر پذیر شهرستان لنده در فصل بهار و تابستان است.
وی با بیان اینکه با ۵۷ با تخصیص کامل ۵۷میلیارد یال اعتبار شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در حوزه گردشگری شهرستان لنده خواهیم بود،اظهار کرد:  از این مبلغ ۲۵میلیارد ریال اعتبارات دولت از محل تملک دارایی است و۳۲میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت است که به سرمایه گذار بخش خصوصی پرداخت می شود.

صفایی گفت: با بانک گردشگری تفاهم نامه ای آماده کردیم که برای پرداخت تسهیلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دیگر مشکلی وجود ندارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،افزود: در چند روز آینده با تخصیص کامل این اعتبار منطقه گردشگری موگرمون شهرستان لنده جهت سرمایه گذاری به فراخوان عمومی گذاشته می شود.

صفایی با بیان اینکه بنیاد مستضفعان برای توسعه شهرستان لنده گام های خوبی برداشته است،تصریح کرد: آمادگی همکاری برای سرمایه گذاری با بنیاد مستضفعان در منطقه گردشگری موگرمون لنده در این اداره کل وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز