فرماندار بویراحمد خبر داد:

وضعیت نامطلوب بویراحمد در بیماری کرونا / مجهز شدن سرویس حمل و نقل به کارتخوان

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۸۰۶۰
وضعیت نامطلوب بویراحمد در بیماری کرونا / مجهز شدن سرویس حمل و نقل به کارتخوان
فرماندار بویراحمد با اشاره به وضعیت نامطلوب شهرستان در بیماری کرونا از تعطیلی همه تالارها و تفرج‌گاه‌های شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شاهرخ کناری در نشست چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، به ارائه گزارشی از وضعیت کرونا در استان پرداخت و گفت: شهرستان به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت مطلوبی نیست.

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه روز گذشته 44 بیمارکرونای آنها تایید شد، افزود: روزانه به طور میانگین 40 تا 50 بیمار کرونایی در استان شناسایی می‌شوند که اگر همین روال ادامه داشته باشد برای تخت‌های بیمارستانی با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به بستری شدن 110 بیمار در بیمارستان جلیل یاسوج گفت: 16 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که حال 6 نفر از آنها وخیم است.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: تالارها و همه تفرج‌گاه‌های شهرستان تعطیل و حتی روشنایی آنها قطع است.

این مسوول با اشاره به استقرار ایستگاه‌های غربالگری در ورودی شهرستان گفت: همه تاکسی‌ها و ناوگان برون شهری و درون شهری باید به سیستم سیار مجهز شوند بنابراین درخواست داده‌ایم 4 هزار و 500 دستگاه کارتخوان وارد استان شود تا نیازی به پول نقد نشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده شرایط بهتر شود، افزود: در برگزاری نمایشگاهی در شهرستان اشتباهی صورت گرفته بود که روز گذشته این نمایشگاه با دستور قضایی جمع‌آوری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز