مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی خبر داد:

صعود بانوان کوهنورد بهمئی به کوه ماغر

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۸۲۸۳
صعود بانوان کوهنورد بهمئی به کوه ماغر
بیوکانی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی از صعود بانوان کوهنورد این شهرستان به کوه ماغر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بیوکانی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی از صعود بانوان کوهنورد این شهرستان به کوه ماغر خبر داد.
 
عاطفه بیوکانی ،مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با بیان این خبر افزود:در گرامیداشت عید سعید قربان ،بانوان کوهنورد شهرستان بهمئی به قله کوه ماغر در این شهرستان صعود کردند.
 
بیوکانی ،مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ادامه داد:در این صعود 34نفر از بانوان کوهنورد شهرستان به مدت ۶ ساعت و از مسیر روستای شهید چیره نژاد به قله 2200 متری کیان کوه ماغر صعود و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر فراز این کوه به اهتزار درآوردند.
 
مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ،هدف از این صعود را آموزش و توسعه ورزش کوهنوردی و گسترش این رشته ورزش در بین بانوان ذکر و از تلاش رئیس هیات کوهنوردی شهرستان و اعضای گروه ققنوس تقدیر کرد.
 
کوه ماغر با طبیعت زیبا از کوه های مرتفع و سلسله جبال زاگرس است که در شمال شرقی شهر لیکک و به فاصله ۱۰ کیلومتری این شهر قرار گرفته است و هر سال میزبان کوهنوردان بسیاری از شهرستان بهمئی و استان کهگیلویه وبویراحمد و دیگر مناطق کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز