در چند روز اخیر صوررت گرفت:

شهرهای تازه تاسیس مقصد فرمانده توسعه / معتمدیان از روند سه شهر جدید بازدید کرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۸۶۲۷
شهرهای تازه تاسیس مقصد فرمانده توسعه / معتمدیان از روند سه شهر جدید بازدید کرد
استاندارخراسان جنوبی طی دو روز گذشته از شهرهای ماژان در شهرستان خوسف، آرین شهر شهرستان قاین و طبس مسینا در شهرستان درمیان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان با حضور سرزده در شهر طبس مسینا، به رصد میدانی شرایط موجود پرداخت.

وی با حضور در محل احداث پارک این شهر و بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه، بر شتاب بخشی به عملیات عمرانی پروژه‌های شهری تاکید کرد.

 استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر به شهرستان درمیان امروز در جمع مردم روستای کلات علی از توابع شهرستان درمیان حضور پیدا کرد.

مردم روستای  کلات علی با اطلاع از حضور استاندار در این منطقه، به بیان مسایل و مشکلات موجود پرداختند و موانع موجود در زمینه گازرسانی، آبرسانی، احداث مسکن روستایی و خدمات جهاد کشاورزی از جمله مواردی بود که توسط مردم مطرح شد.

معتمدیان، موارد مطرح شده را به مدیران کل همراه و فرماندار شهرستان درمیان که در این دهگردشی حضور داشت، ابلاغ کرد و بررسی کارشناسی و پیگیری آنها تا حصول نتیجه را خواستار شد.

وی همچنین در ادامه با حضور در جمع مردم کلاته بلوچ از مسایل و مشکلات‌شان مطلع شد.

مردم کلاته بلوچ در تشریح وضعیت روستا، از مشکلات آبرسانی سیار و لزوم توجه ویژه به پروژه آبرسانی به عنوان اصلی‌ترین مسایل روستا نام بردند که بعد از پیگیری این موضوع، مقرر شد که پروژه آبرسانی به این منطقه تکمیل و تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

نصب کانکس آموزشی هم از دیگر درخواست‌های مردم این روستا بود که به جهت بررسی کارشناسی به دستگاه مربوطه ابلاغ شد.

اجرای پروژه گازرسانی به ۱۴ مرغداری در نزدیکی روستای کلاته بلوچ نیز در فهرست مطالبات عنوان شده در این بازدید بود.

میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل ستادی، تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان درمیان در این برنامه استاندار را همراهی کردند.

اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز