رئیس موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند:

انتخاب علمی کاربردی جهاد دانشگاهی به عنوان مرکز برتر استان در ۲ سال متوالی

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۸۶۳۸
انتخاب علمی کاربردی جهاد دانشگاهی به عنوان مرکز برتر استان در ۲ سال متوالی
رئیس موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند از انتخاب علمی کاربردی جهاد دانشگاهی به عنوان مرکز برتر استان در 2 سال متوالی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، علیرضا معصومی از نتایج سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال 99 خبر داد.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند با اعلام این خبر افزود: برای سومین سال متوالی در سال 1399و با مشارکت مراکز آموزش علمی¬ کاربردی، واحدهای ستادی و استانی این دانشگاه، مراکز آموزشی ارزیابی و سطح  بندی شدند.

معصومی گفت: در فرآیند مذکور مراکز بر اساس مدلی مشتمل بر 8 عامل، تعیین سطح شدند که موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز بیرجند  به عنوان مرکز برتر استان معرفی شد.

معصومی با اشاره به اینکه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مرکز بیرجند به عنوان مرکز برتر استان خراسان جنوبی در سال 1399،  معرفی شد، افزود: در فرایند نظارت و ارزیابی سال 1398 نیز به عنوان مرکز برتر استان خراسان جنوبی انتخاب شد.

وی یادآور شد: همچنین در ارزیابی سال جاری، دو مرکز دیگر جهاد دانشگاهی در استان های سیستان و بلوچستان و استان مرکزی نیز به عنوان مراکز برتر استانی و مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد و جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز در زمره 10 مرکز برتر کشوری در سال 1399 برگزیده شدند.

 

نظر شما