فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

کلاه‌برداری ۲.۵ میلیاردی در سمنان با وکالت‌نامه جعلی

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۸۷۵۶
کلاه‌برداری ۲.۵ میلیاردی در سمنان با وکالت‌نامه جعلی
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک جوان سمنانی که با وکالت‌نامه جعلی اقدام به فروش املاک و مستغلات به ارزش ۲.۵ میلیارد ریالی در دفاتر املاک می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سردار عبدالله حسنی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر جعل و کلاه‌برداری در شهر سمنان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، اظهار داشت: یک جوان سمنانی که با وکالت‌نامه جعلی اقدام به فروش املاک و مستغلات به ارزش ۲.۵ میلیارد ریالی در دفاتر املاک می‌کرد دستگیر شد.

وی با تأکید بر اینکه این متهم ۳۰ ساله با ارائه وکالت‌نامه جعلی در دفاتر املاک اقدام به فروش املاک و مستغلات می‌کرد، افزود: با هوشیاری مأموران پلیس فرد متخلف هنگام معامله قطعه زمینی به مساحت یک هزار مترمربع در یکی از واحدهای مشاورین املاک شهرستان سمنان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه متهم مهندس طراحی در سیستم رایانه است، خاطرنشان کرد: پرونده این کلاه‌بردار به مراجع قضائی ارسال‌شده است.

حسنی از توقیف یک دستگاه نیسان نیز که حامل یک‌تن چوب قاچاق به ارزش ۸۰ میلیون ریال بود در میامی خبر داد و گفت: برابر قانون خودرو توقیف و چوب‌های کشف‌شده به موادی ذیصلاح انتقال یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز