معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛

پویش ملی «آماده‌باش» در استان مرکزی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۸۹۱۰
پویش ملی «آماده‌باش» در استان مرکزی برگزار می‌شود
 معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: پویش سراسری «آماده‌باش» با هدف مقابله با شیوع کرونا و افزایش سهم ورزش‌همگانی در پیشگیری از این ویروس محنوس در استان برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از اراک،  یحیی زاهدی در جمع خبرنگاران ،  اظهار داشت: پویش سراسری آماده‌باش در استان مرکزی با محوریت هیأت ورزش‌های همگانی استان برگزار می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: ماموریت ویژه برای برگزاری این طرح ارتقاء نقش مسئولانه ورزش همگانی در کاهش کم تحرکی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا می باشد که از اهدف آن می‌توان به آگاهی‌بخشی، تحریک و ترغیب و رفع موانع ورزشی اشاره کرد.

وی افزود: این طرح در راستای مقابله با شیوع کرونا و سهم ورزش همگانی در پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پویش ملی «آماده‌باش» در جهت بالا بردن افزایش نشاط و شادابی مردم به‌ویژه خانواده‌ها و تحرک و پویایی در جامعه به‌صورت مجازی از 10 مردادماه لغایت 30 شهریورماه به‌صورت سراسری با ابلاغ فدراسیون برگزار می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان‌کرد: کانون اصلی پویش ملی «آماده‌باش» ورزش همگانی برای مقابله با کرونا شامل خانواده‌ها، گروه‌های پر خطر جامعه، افراد بالای 50 سال و همه رده‌های سنی در معرض این بیماری است.

یحیی زاهدی گفت: پویش ملی «آماده‌باش» به‌صورت برنامه‌های مجازی، اینوگرافی، موشن‌گرافی و برشور با هماهنگی کمیته‌های فدارسیون و هیأت‌های شهرستانی و استانی که پتانسیل بالایی را دارا می‌باشند، به اجرا در خواهد آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز