معاون استاندار سمنان:

جهاد دانشگاهی توان جریان سازی در جامعه را دارد

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۸۹۵۶
جهاد دانشگاهی توان جریان سازی در جامعه را دارد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: جهاد دانشگاهی به واسطه وظایف ذاتی خود زمینه و توان جریان سازی در جامعه را داراست.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان روز دوشنبه ۱۳ مرداد، در نشست با مدیریت و کارکنان جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایسنا سمنان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به دلیل عریض و طویل نبودن، چابکی و دور بودن از بروکراسی های پیچیده اداری می تواند با برون سپاری و جذب نیرو زمینه فعالیت های گسترده و مطلوب تر را فرآهم‌کند، افزود: ظرفیت مهم، بزرگ و قابل توجه توام بودن آموزش، پژوهش و اقدامات فرهنگی در این مجموعه، توان جریان سازی در متن جامعه در موضوعات مختلف را فرآهم کرده که امری ارزشمند است.
وی ادامه داد: امروز ما باید از آینده شناخت کافی داشته و مسیر راه را بشناسیم و نیاز است تا در راستای تحقق این امر، آینده پژوهی مشاغل و ترسیم نقشه راه را در دستور کار قرار دهیم و ‌مجموعه جهاد دانشگاهی نیز با شعار ارزشمند ما می توانیم قدم در مسیر گذاشته و برنامه ریزی برای جوانان یکی از سیاست های اصلی این نهاد است و نیاز است به منظور پرورش اعتماد به نفس، خودباوری و قیمت افزایی و ارزش دادن به جوانان، هوشمندانه برای آینده برنامه ریزی داشته شد.
منصوری با بیان اینکه کار فرهنگی پیش زمینه هر اقدام موفق است و رسانه در این مسیر نقش بی بدیلی را ایفا می کند، افزود:جهاد دانشگاهی رسانه را به عنوان یک نقطه قوت و ظرفیت عالی و مطلوب در اختیار دارد که می تواند تاثیر به سزایی در اقدامات این نهاد داشته و این نهاد با استفاده از ظرفیت رسانه ایسنا، همچنین توان این مهم را دارد تا در زمینه تقویت مهارت های ارتباطی دولت با مردم نقش موثری داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: پژوهش های کاربردی در راستای نیاز سنجی آموزشی و زیرساختی در استان و همچنین ارائه آموزش ها و ترویج فرهنگی در سطح جامعه برای فراگیری این آموزشها در دستور کار جهاد دانشگاهی قرار گیرد.
معاون استاندار سمنان در این نشست با بیان اینکه رسانه می تواند در بحث بازسازی سرمایه های اجتماعی به دولت و مردم کمک کند، اظهار داشت: رسانه و من جمله جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایسنا، می تواند مشکلات و آسیب های احتمالی موجود در جامعه و متن مرم را رصد کرده و این موارد را همواره با ارائه راهکار و پیشنهاد عملی و کاربردی، برای رسیدگی و مرتفع شدن، به سمع و نظر دست اندرکاران و تمامی آحاد مردم از طریق اطلاع رسانی خبری برساند.
وی همچنین تاکید کرد: با تشکیل کارگروهی متشکل از مسئولین دستگاه های اجرایی مرتبط، مسائل و مشکلات جهاد دانشگاهی نیز به عنوان مسائل و موارد متن مردم، رسیدگی و برطرف خواهد شد.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه جهادگران جهاد دانشگاهی با اقدامات خود در راستای آموزش، پرورش و هدایت جوانان به سمت خودباوری، اعتماد به نفس و اشتغال گام برمی دارند، خاطر نشان کرد: جوان توانمند، متخصص و ماهر،قیمت خود را بالا می برد و در ارتقاء سطح فرهنگ جامعه نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز