صدور ۴۸ فقره کارت بازرگانی در استان سمنان

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۸۹۷۲
صدور ۴۸ فقره کارت بازرگانی در استان سمنان
معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان سمنان: طی سه‌ماهه نخست سال جاری ۴۸ فقره کارت بازرگانی در این استان صادر و تمدیدشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حمیدرضا مداح با بیان اینکه طی سه‌ماهه نخست سال جاری ۴۸ فقره کارت بازرگانی در استان صادر و تمدیدشده است گفت: تلاش شد تا طی این مدت که با مشکلاتی نظیر رکود اقتصادی ناشی از کرونا و تحریم مواجه هستیم تولیدکنندگان با کمترین چالش ممکن مواجه باشند.

وی با بیان اینکه از این تعداد کارت بازرگانی ۱۶ فقره صدور و ۳۲ فقره نیز تمدیدی بوده است افزود: همه فعالیت‌ها در راستای افزایش تولید، تسهیل صادرات و رونق اقتصادی صورت گرفته که صدور و تمدید کارت بازرگانی از جمله آن‌ها را شامل می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه طی سه‌ماهه نخست سال جاری ۹۰۰ فقره سفارش واردات کالا به استان صورت گرفته است ابراز داشت: ارزش این کالاهای ثبت سفارش شده در استان رقمی معادل ۱۹۳ میلیون و ۶۷۰ هزار دلار را در بردارد.

مداح افزود: عمده کالاهایی که از طریق این ثبت سفارش‌ها به استان واردشده است شامل ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه، مواد اولیه موردنیاز خط تولید واحدها، محصولات شیمیایی، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه، اجزا و قطعات لوازم‌خانگی، محصولات فلزی، قطعات خودرو، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده و غیره می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز