بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از پروژه چمن شماره ۲ یاسوج

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۹۳۰۲
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از پروژه چمن شماره ۲ یاسوج
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از روند کشت چمن زمین شماره 2 شهر یاسوج بازدید و خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از روند کشت چمن زمین شماره 2 شهر یاسوج بازدید و خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه شد.

سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه دلباز جو معاونت توسعه منابع ،محمودی رئیس دفتر حوزه مدیریت ،شجاعی فر مسئول پژوهش و آمار و حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل از روند اجرای کشت چمن زمین شماره 2 یاسوج بازدید و خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه شد.

 
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص وضعیت این پروژه اظهار داشت:پروژه چمن زمین شماره 2 یاسوج در زمینی به مساحت 7700 متر مربع و با اعتبار 290 میلیون تومان توسط بخش خصوصی در دست کشت و اجرا می باشد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد زمان شروع این پروژه را اردیبهشت ماه سال جاری ذکر و از پیشرفت فیزیکی 30 درصد این طرح خبر و افزود:این پروژه شامل کشت چمن و احداث سرویس بهداشتی است.
 
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از واگذاری این زمین چمن با بخش خصوصی به مدت 10 سال خبر و تصریح کرد :لوله کشی از سرچاه تا زمین و راه اندازی سیستم آبرسانی زمینی با 22 فواره آبپایش اتوماتیک ،تسطیح زمین و پیست در دست اجرا می باشد و انشالله در شهریورماه زمین چمن شماره 2 یاسوج با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات روز دنیا به زیر کشت خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز