رئیس هیات ناشنوایان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

ارتقای هیات استان در کشور / کسب رتبه ۱۱ هیات ناشنوایان استان در ارزیابی فدراسیون

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۹۳۰۶
ارتقای هیات استان در کشور / کسب رتبه ۱۱ هیات ناشنوایان استان در ارزیابی فدراسیون
پاریاد رئیس هیات ناشنوایان کهگیلویه وبویراحمد از ارتقای این هیات از رتبه 31 به 11 کشور خبر و گفت :در ارزیابی عملکرد سال 1398 توسط فدراسیون ناشنوایان کشور،هیات استان با کسب 405 امتیاز از مجموع 1000 امتیاز به رتبه 11 کشور دست یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ پاریاد رئیس هیات ناشنوایان کهگیلویه وبویراحمد از ارتقای این هیات از رتبه 31 به 11 کشور خبر و گفت :در ارزیابی عملکرد سال 1398 توسط فدراسیون ناشنوایان کشور،هیات استان با کسب 405 امتیاز از مجموع 1000 امتیاز به رتبه 11 کشور دست یافت.
 
سردار پاریاد ،رئیس هیات ناشنوایان استان کشور با بیان این خبر گفت :ارزیابی عملکرد سال 1398 هیات های ناشنوایان کشور در حوزه های مسابقات ،اعزامها مقام های کشوری،حضور در تیم ملی و ..... انجام شد و هیات ناشنوایان کهگیلویه بویراحمد با کسب 405 امتیاز به جایگاه و رتبه 11 کشور دست یافت.
 
پاریاد ،رئیس هیات ناشنوایان کهگیلویه از ارتقای 20 پله ای این هیات در ارزیابی عملکرد فدراسیون خبر و اظهار داشت:قبل از حضور در این هیات ،جایگاه هیات در ارزیابی عملکرد فدراسیون رتبه 31 بود که با حمایت های مدیر کل و تلاش ورزشکاران و اعضای این هیات ،در سال 1398 توانستیم رتبه 11 را در بین 31 هیات ناشنوایان کشور کسب کنیم.
 
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک این موفقیت به رئیس و اعضای هیات ناشنوایان استان ، ازحمایت های فدراسیون از هیات ناشنوایان استان تقدیر و افزود:سردار پاریاد از زمان حضور در هیات ناشنوایان استان برنامه ها و تلاشهای خوب داشته که این امر باعث ارتقای جایگاه این هیات در کشور شد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حمایت های اداره کل از این هیات خبر و اظهار امیدواری کرد با توجه به ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران ناشنوای استان ،شاهد حضور و موفقیت بیشتر این عزیزان در میادین کشوری و بین المللی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز