نماینده ولی فقیه در استان ؛

چین و روسیه مانند آمریکا اهداف پلید استعماری و استکباری ندارند

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۹۴۷۵
چین و روسیه مانند آمریکا اهداف پلید استعماری و استکباری ندارند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کارنامه ننگین آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و متحدانشان در منطقه برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

به گزارش برنا از اراک ، آیت‌الله  قربانعلی دری نجف‌آبادی در دیدار با کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به مناسبت ۱۲ مرداد و سالروز تاسیس این شورا، افزود: آمریکا همواره خود را حامی دموکراسی در جهان معرفی می کند اما با حمایت از گروهک‌های تروریستی همواره در صدد توطئه پراکنی است.

وی ادامه داد: هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان به خصوص آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری به مردم و مسئولان است و این مهم باید همواره چراغ راه آحاد جامعه ایران اسلامی قرار گیرد.

امام جمعه اراک با اشاره به دستگیری «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک "تندر"، اظهار داشت: این گروهک ضد انقلاب با حمایت آمریکا در صدد ضربه زدن به پایه‌های نظام اسلامی بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شد.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه سخنان خود حمایت از تولید و اشتغال را تکلیف تمامی دستگاه‌های اجرایی و لایه‌های مختلف جامعه دانست و بیان کرد: تولید با کیفیت همراه با رویکرد صادراتی ضامن اقتصاد هر کشوری است که این مهم باید بیش از پیش در نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: رونق و جهش تولید، حمایت از کالای داخلی، خوداتکایی، قطع وابستگی، حذف اقتصاد نفتی و جذب بازارهای جهانی تکلیف انقلابی برای مردم و مسئولان است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه تقویت مراودات اقتصادی با روسیه و انعقاد قرارداد با چین در راستای تقویت بنیه اقتصادی کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: چین و روسیه مانند آمریکا اهداف پلید استعماری و استکباری ندارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از یادگاران امام راحل در تبیین فرهنگ انقلابی است که در طول ۴۰ سال گذشته خدمات ارزشمندی از این نهاد به یادگار مانده است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی یکی از موفق‌ترین شوراهای کشور است که با برگزاری هدفمند و برنامه‌محور آیین‌های انقلابی نقش برجسته‌ای در اشاعه آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز