دستگیری ۴ هزار سارق در کرمانشاه/ پلیس در برخورد با مجرمان قاطعانه برخورد می‌کند

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۹۹۱۹
دستگیری ۴ هزار سارق در کرمانشاه/ پلیس در برخورد با مجرمان قاطعانه برخورد می‌کند
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: به این افراد اجازه نمی‌دهیم برای منافع شخصی و قدرت‌نمایی، جو روانی جامعه را با اخلال روبرو کنند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در مراسم افتتاحیه کلانتری 12 سنقروکلیایی که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همه سعی و تلاش پلیس برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است.

او افزود: یکی از مواردی که بار روانی منفی در جامعه ایجاد می‌کند پدیده سرقت است که پلیس با توان توان به‌دنبال پیشگیری و سپس کشف هرچه سریع‌تر آن است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از اولویت‌های پلیس، مبارزه با پدیده سرقت است، گفت: در مدت سپری شده از سال حدود ۴ هزار سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

او یادآور شد: در این میان شهروندان جامعه نیز نقش مهمی در پیشگیری از پدیده سرقت دارند و اگر موارد ایمنی را به خوبی رعایت کنند بخشی از سرقت‌ها کاهش می یابد.

جاویدان تصریح کرد: افزایش ایمنی منزل و خودرو که چشم طمع بیشتر سارقان حرفه‌ای به سمت آن‌هاست می‌تواند نقش بسیار مهمی در ناکام گذاشتن این دسته از مجرمان داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با قدردانی از همراهی مسأولان شهرستان سنقروکلیایی با پلیس، امنیت موجود در این شهرستان را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر فرمانده و کارکنان انتظامی سنقروکلیایی امنیت بهتری برای مردم ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز