مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

رسالت خبرنگاران زنده نگه داشتن امید در جامعه است

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۰۴۶۱
رسالت خبرنگاران زنده نگه داشتن امید در جامعه است
  مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به خبرنگاران استان، نقش آنان را در امید بخشی به مردم در فضای کنونی بی بدیل دانست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بدرشکوهیگفت: خبرنگاران همانند جهادگران و مدافعان عرصه سلامت، در آگاهی بخشی به مردم در مهار کرونا، سهم زیادی را ایفا کرده اند.

شکوهی با گرامیداشت یاد و خاطره خیرنگاران شهید به ویژه شهید معظم محمد صارمی افزود: همچنان که در دوران دفاع مقدس، صدای گرم خبرنگاران و قلم آتشین روزنامه نگاران، مردم را به دفاع و صیانت از کشور ترغیب می کرد، در حال حاضر نیز خبرنگاران باید همان نقش را در پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا ایفا کرده و رسالت خود در زنده نگه داشتن امید و تحقق نشاط در جامعه را ایفا نمایند.

وی گفت: قطعا شیوع ویروس کرونا آسیب های زیادی را به بخشی از فعالیت های اقتصادی و فرهنگی در جامعه وارد کرده است و پر واضح است که در این میان نشریات و عوامل و دست اندرکاران محترم آن نیز از پیامدها ی سوء آن مصون نمانده اند.

وی گفت: برخی از خبرنگاران و روزنامه نگاران دچار مشکلات و تنگناهای معیشتی شده اند. بنابراین ضروری است که متولیان امور برای جبران این مشکلات اقدام عاجلی صورت دهند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سابقه نشریات و مطبوعات در آذربایجان شرقی را یادآور شد و گفت: خوشبختانه با توجه به رویکرد مردم در استفاده از فضای مجازی، پایگاه های خبری قدرتمندی در سطح استان فعالیت می کنند و میزان مراجعه مردم به کانال های خبری استان در سطح قابل قبولی قرار دارد.

شکوهی با اشاره به برگزاری نشست های هم اندیشی میان اهالی فرهنگ و هنر با مدیران استانی در ماه های اخیر گفت: یکی از مطالبات جامعه خبری استان، اختصاص یکی از خانه های تاریخی شهر برای استقرار تشکل های نشریات در آنجا بود که با همکاری دستگاه های مربوطه در ماه های آینده این امر محقق خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز