استاندار مرکزی:

خبرنگاران  همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۰۸۶۶
استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار، نقش فعالان عرصه رسانه در رشد و توسعه کشور را  مهم و سازنده توصیف و تاکید کرد:خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند.

به گزارش برنا از اراک ، در  پیام سید علی آقازاده که   در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، آمده است: قلم امانت ارزشمند خداوندی است، امانتی که بر دوش کشیدن آن،  روان آگاه، زانوان مستحکم و دل‌های بیدار و جان‌های شجاع می طلبد . 

در این پیام اضافه شده است: صداقت، افزایش امید و اعتماد، رعایت انصاف و سودمندی برای جامعه در جریان عمل به وظیفه خطیر اطلاع رسانی، اثرگذاری مجاهدت‌های خبرنگاران را دو چندان خواهد کرد.

استاندار مرکزی افزوده است: عمل به مسئولیت در قبال ملت و کشور، باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، مرزهای فرهنگی، اجتماعی و اخلاق، خدمات ارزشمندی است که از خبرنگاران انتظار می‌رود و به انجام رساندن آنها با توسعه سواد رسانه‌ای، شناخت دقیق مسائل و معضلات کشور، تولید محتوای رسانه‌ای مبتنی بر هوشمندی و مسئولیت پذیری میسر خواهد شد. 

آقازاده بیان کرده است: بی شک مسئولان استان و کشور در راستای انجام وظایف و افزایش تاثیرگذاری تصمیمات و اقدامات در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی،نیازمند چشم بینای خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی هستند و اهمیت عملکرد آنان در جای جای استان و کشور در راستای به تصویر کشیدن واقعیتها و مشکلات و موانع  حقیقتی انکارناپذیر است.

وی در این پیام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان مرکزی، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات دولت و نظام ‌ و همچنین آگاهی بخشی جامعه در امر پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگان  سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت کرده است.

 

نظر شما