پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی؛

«خبرنگارِ حرفه‌ای و معتمد»؛ امین‌ترین راوی اطلاعات است

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۰۸۷۲
«خبرنگارِ حرفه‌ای و معتمد»؛ امین‌ترین راوی اطلاعات است
 مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با تبریک «روز خبرنگار» به صاحبان اندیشه و قلم گفت: قلم و رسانه ارزش و بهایی دارد که قابل قیمت‌گذاری نیست؛ چرا که شرافت بی‌قیمت است و خبرنگاران از شریف‌ترین انسان‌ها هستند.

به گزارش برنا از اراک ،  متن پیام عابد حقدادی  که نسخه ای از آن در اختیار برنا قرار گرفته به شرح ذیل است: «باید باور کرد با «رسانه‌» است که خورشید‌ ذهن بشر از دنیای دانایی طلوع می‌کند؛ باید ایمان داشت «قلم» هم از نعمت‌های روی زمین است که با آن می‌توان صدای مردم شد و از عدل نوشت.

باید پذیرفت رسانه به سان نور، راهنمای خروج از تاریکی و ورود به روشنی است و باید یقین داشت «خبرنگارِ حرفه‌ای و معتمد»؛ امین‌ترین راوی اطلاعات است و اوست که همچون شمع می‌سوزد تا دنیای اطرافش از آگاهی روشن باشد. از عصر جهالت، که پروردگار یگانه در قرآن کریم به «قلم» سوگند یاد کرد، تا دنیای پیشرفته که «محمود صارمی» مایه فخر جامعه رسانه‌ ایران، با لباس خبرنگاری در مزار‌شریف شهید شد، قلم و رسانه ارزش و بهایی داشته‌اند که قابل قیمت‌گذاری نیست، چرا که قیمت شرافت بی‌انتهاست و خبرنگاران از شریف‌ترین انسان‌ها هستند. اینجانب، ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه ملی که همواره حامی و پشتیبان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی  در دستیابی به اهداف عالیه ورزش استان هستند؛ تبریک گفته و سلامتی و توفیق روزافزون یکایک عزیزان اصحاب رسانه؛ این فرهیختگان والامقام را از پروردگار متعال خواستارم.»

 

 

نظر شما